Hvem er på nu Der er i alt
23 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 23 gæster
Ingen
Flest brugere online på samme tid var
54 , Man Okt 21, 2024 7:51 pm
Statistik Der er i alt 84 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er jahsabened Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
3>
OPMÆRKSOMHED Man Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær Elever, Unge og Professorer!
Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af … Kommentarer : 1
Did you miss us? Tors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær Hej, til dem der nu ser dette.
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden … Kommentarer : 15
Profil opdateringer! Fre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson Hej alle medlemmer på siden.
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber … Kommentarer : 0
God læsning!(Privat til Miq)
Forfatter Besked Gæst Gæst
Emne: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:29 pm O: Ikk så mange V: Torden og lynild T: 14:20 S: Biblioteket //Og jeg rser som på GSM// Daphney *Sætter mig ned* *Ser op* *Sukker*
Gæst Gæst
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:32 pm Samy *ser lidt rundt på elverne* *ber om stil hed* vi tar fra eliksir ikk
Gæst Gæst
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:34 pm Husk at Samy ikke er Professor Daphney *Ser på Samy* *Gør mig hot*
Gæst Gæst
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:36 pm Samy *ser rundtt* *bemærker ikk Daphney*
Gæst Gæst
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:36 pm Daphney *Sukker* *Går hen imod en hylde i nærheden af Samy* *Tager en bog*
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185 Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:38 pm Ikke fordi jeg vil blande mig eller noget, men i må jo egentlig ikke skrive på den måde? Eller er der noget jeg har misforstået?
Synes godt om Synes ikke godt om
Gæst Gæst
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:38 pm //Hvis man må lave private emner må man vel også skriver sådan? :)//
Gæst Gæst
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:38 pm Samy *smiler for sig selv* *finder en bog frem* *bladre lidt for at finde siden*
Gæst Gæst
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:40 pm Daphney *Sukker* *Ser vredt på Samy* "Bare ignorer mig!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:42 pm Samy *ser op* *smiler stile* *tavs*
Gæst Gæst
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 8:44 pm Daphney *Sparker ham let* *Går fornæmet væk* //Hallo Daphney prøver noget?//
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3Antal indlæg : 99 Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq) Lør Feb 25, 2012 11:10 pm //Det er godt at se I hygger jer. Men Samy er du professor eller elever? Og kunne jeg lokke dig til at få et billede?:)//
Synes godt om Synes ikke godt om
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: God læsning!(Privat til Miq)
God læsning!(Privat til Miq)
Lignende emner
Forumtilladelser: Du kan ikke besvare indlæg i dette forum