Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Koridorernes møde //Åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 7:16 am
S: De hemmelige koridorer. T: 10:32. V: Regn. O(omgivelser): Andre elever der har fritime.
Remus gik rundt inde i de hemmelig koridorer, han kedet sig, men dog var han glad for at slippe for at time i alle dønget timer. Han kiggede rundt for at som han kunne gøre grin med nogle eller score nogle lækre piger. Han var en drilsk dreng. Han ville gerne lyve om at få et kys eller låne penge(kan ikke huske hvad det hedder).
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 7:22 am
Det hedder Galoner, knut, og sølvsnegle! ;3
Jeg gik rundt i min egen verde, holdte blikket stift nedad, mine finger spidser rørte let på sten vægen. Man kunne høre regnen piske ned udenfor. Jeg blæste en bobel med mit tyggegummi(Jeg regner med de har tyggegummi!:3) Det smagte af jordbær.
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 7:29 am
Tak. :33 Er det der Galloner ikke med to "ll"'er? :3
Remus stoppede og en af pigerne fra hans eget kollegium gik og blæste tyggegummis bobeler og det så ud til hun ikke var i virkelighedens verden. Han gik der over og stillede sig foran hende. "Emily, dav..Du ser skøn ud" sagde han med et lidt drilsk smil.
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 7:33 am
Jov det er det sikker! n__n Hvad skal du skrive? o__o
Hans stemme ga mig et chok "Heej Remus, tak og i lige måde" Jeg sendte ham et skævt smil, og grinte svagt. Jeg tygget lidt mere på mit tyggegummi, for at finde på et eller andet at sige "Nåh... Hvad laver du så her?"
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 7:39 am
Remus smilede svagt. "Fritime? Og du min skønne?" sagde han så, og så let rundt. Men kunne næsten se han var ude på noget, men alligevel ikke. Han tog smilet væk og så rundt og nedstirrede næsen alle de andre.
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 7:43 am
OKay n___n
Jeg grinte svagt over hans kommentar "Går mig en lille tur?" Lagde hovdet på skrå og kikket op på ham. Jeg følte mig som en gnom i forhold til ham! Jeg tog mine hænder om på ryggen og foldet dem.
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 7:51 am
Han så ned på hende, "Synes du jeg er køn?" spurgte han så bare. Remus kedet sig virkelig meget! Han tog hænderne i de sorte skoleuniformeske lommer, og stod afslappet på gangen og så på Emily.
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 8:15 am
Jeg udslap et lille grin "Hvorfor jeg synes du er køn?" Jeg løftet de ene øjnbryn, "Øh.... Det ved jeg ikke... Fordig du er køn? Du har smukke øjne? Pænt hår?" Jeg sendte ham et smil.
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 8:36 am
"Hvad grinern du af? Jeg mener det alser helt seriøst!" Jeg kikket surt på dig og lage armene over korts.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Ons Feb 22, 2012 1:44 am
Daphney gik ned til de Hemmelige Korridorer for at sikre sig ingen elever luskede omkring, hun kunne høre latter og snak. Hun smilte ikke da hun garanteret vidste det var Slytherins, hun gik over imod den gang til dem og så det, det var Emily Jamsom Night og Remus Watson. "Hvad laver i to her så tideligt?" Spurgte hun hurtigt og ventede svar.
Sidst rettet af Daphney Wynix Ons Feb 22, 2012 1:56 am, rettet 1 gang
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Ons Feb 22, 2012 1:50 am
Ikke for at rette på dig Daphney men klokken er 10:32 om morgne? men skal jeg rette det til nat? :3
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Ons Feb 22, 2012 2:00 am
"Det skal vi nok." Jeg smilte svag tilbage.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Ons Feb 22, 2012 2:01 am
Daphney tænkte dig om. "Forresten i den time i har missed, har i glemt at få jeres point. Da Professor.Simon glemte at give jer det, 20 point til Slytherin", hun smilte svagt og så på dem
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Ons Feb 22, 2012 2:19 am
Okay vi lader det ligge. C:
Remus vente sig mod Daphney og så ligeglad ud. "Snakker om hvor nedern Nidkjær er? Hvad med dig selv?" spurgte han hende drilsk og lagde armen om Emily.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Ons Feb 22, 2012 2:23 am
Daphney rynkede panden. "Haha hvor er du morsom" sagde hun sarkastisk, hun lo falsk og så på Remus. "Jeg er vejleder, selvom du er 1 år ældre end mig"
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Ons Feb 22, 2012 2:47 am
Remus så bare provokerne på Daphney "skal du være med? Eller skal du finde en eller anden måde at fortælle os at dette her er forbudt og vi er ligeglad og så kommer du med en eller anden form for sladder.." sagde han så.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne// Ons Feb 22, 2012 2:49 am
Daphney svarede ikke. Hun var bange for at blive mobbet, så hun sagde. "Jeg må ikke gøre noget forbudt Remus, ellers blvier jeg garanteret fyret"