Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Nu er jeg stort set færdig med at fikse Aliena, så jeg er klar til et emne nu. Jeg kan godt lave det, men gider bare ikke lave hvert eneste emne, da det bare bliver for stressende. Jeg har heller ikke rigtig nogen krav, andet end at jeg ikke gider emne med nogen, som bare skriver ufattelig kort.. Vil nemlig gerne have noget at gå ud fra. Noget så jeg kan svare ordenligt.
Alder : 28 URL Birthday : 11/10/96 Humør : Life is a challenge - keep smiling Antal indlæg : 4
Emne: Sv: Emne med mig? Tors Okt 10, 2013 2:48 am
Jeg vil gerne emne, hvis du stadige er frisk :). Jeg kan godt oprette hvis det er, men du må hjælpe mig med scene, plot og relation (de to sidste er valgtfri :))
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Emne med mig? Man Okt 21, 2013 4:10 am
Heather, hun har ikke været på i lang tid.. Beklager. ): Men kunne jeg friste?:D