Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: FaceClaim? Tirs Feb 21, 2012 4:13 am
Hej. Jeg havde tænkt lidt over noget .. Det ville være rart hvis vi kunne have FaceClaim herinde, altså hvor du/Nidkjær, opretter et 'emne' i evt. regler, som hedder FaceCLaim. Altså havde tænkt man så kunne sige, at folk skal kontakte dig og skrive hvilken person, de har som billede herinde. Så kunne der i forummet evt. stå sådan her;
Camille Prew - Pixie Lott. Isabel Carter - Miley Cyres.
Osv. Dog er der ingen Isabel, det var bare for at skære det ud i pap.
Dette er self. kun en idé. ^^
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3 Antal indlæg : 99
Emne: Sv: FaceClaim? Tirs Feb 21, 2012 4:14 am
Det var faktisk en god idé! Det skammer jeg lige. Godt vi har nogle så kloge hoveder her inde. =)
Må jeg så hører..hvilke kollegium de ønsker?
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: FaceClaim? Tirs Feb 21, 2012 4:18 am
Hah.. Kald ikke mig et klogt hoved, har såmænd bare været inde på en anden side, hvor de havde det.
Puha.. Camille er en Huffelpuff, tror jeg.
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3 Antal indlæg : 99
Emne: Sv: FaceClaim? Tirs Feb 21, 2012 4:19 am
Så jeg også godt på Halvblodslejren men tænkte ikk over det. Jeh sætte dem der på frøken Prew.
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 01/10/96 Humør : Who are you? Antal indlæg : 35
Emne: Sv: FaceClaim? Tors Feb 23, 2012 9:58 am
Ikke for at lyde bitchy eller noget... Men Daphney og Timothy... Man kan ikke bruge jeres... Hvis man søger emo girl kommer Brokelle Bones, Katie Babyface osv. frem. - Daphney, du bliver nok nød til at finde en mere spicifik pige som du kan lide. Jeg forslår Brokelle Bones :') Timothy, det samme gælder dig, hvis man søger på weheartit.com cute guy, eller nice guy eller noget i den stil, kommer der en hel masse frem.... det er nok lidt svære med din... Der i mod, hvis du laver en hård søgning, kan du nok finde ud af hvem han er.
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: FaceClaim? Tors Feb 23, 2012 10:01 am
Har skam aldrig sagt at hun skal skrive ham op på listen. Men der er jo noget der hedder ukendte personer. Nogle sætter jo bare gode billeder ind af dem selv på nette, og det tror jeg denne mand har gjort.
Gæst Gæst
Emne: Sv: FaceClaim? Lør Feb 25, 2012 9:29 am
Mit billede er af Ariana Grande
Emilia O'Callaghan
Alder : 27 URL Birthday : 30/05/97 Humør : You shoot me in a dream... You better wake up and apoligize! Antal indlæg : 54
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: FaceClaim? Ons Feb 29, 2012 3:05 am
Dagmra (Af Lethe-Empty (deviantart) ) ~ Narcissa Mortis
Madeleine Munroe
Alder : 28 URL Birthday : 08/03/96 Humør : Nydeligt vejr? Næ det er såmen bare GRÅT! Antal indlæg : 37
Emne: Sv: FaceClaim? Lør Mar 10, 2012 9:42 am
Mit er af Bonnie Wright :3
Kashmir Jonathan Journalist
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: FaceClaim? Tirs Mar 13, 2012 7:15 am
Daphney, dit første billed, hvis du kan få lov kan du ændre det til Christina Grimmie. Jeg syntes hun ligner meget hende du havde på dit første billede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: FaceClaim? Tirs Apr 03, 2012 2:51 am
Jeg har af Cody Simpson
Dylan Schoenfield
Humør : Single...:(. Antal indlæg : 78
Emne: Sv: FaceClaim? Tirs Apr 03, 2012 6:22 pm
Sarah Hyland
Andrew O'Wolffson
Humør : Jeg skal være en glad mand, men hvordan kan jeg det uden en smuk kone/kæreste? Antal indlæg : 5