Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Jeg tænkte lidt om der skulle være en slags aften / weekend hvor det blev lavet en slags fest på skolen. Hvor dem på skole på inviter hinanden eller ude fra på "date" hvor I denne ene gang gerne mod være tæt på hinanden. Men så skal vi alle lige aftale dag/weekend. Nidkjær
Narcissa Mortis
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: Skolefest? Fre Mar 02, 2012 5:38 am
Sounds fun ^^
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3 Antal indlæg : 99
Emne: Sv: Skolefest? Fre Mar 02, 2012 5:45 am
Nice to know.
Kashmir Jonathan Journalist
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: Skolefest? Fre Mar 02, 2012 9:21 am
Ofc! Så har Kashmir måske noget at skrive om? ^^'
Narcissa Mortis
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: Skolefest? Fre Mar 02, 2012 11:45 pm
Det har han vel.... Medmindre det blive en dødkedelig fest hvor der ingen andre en Snapes rekarnation møder op... xD
Dejligt at hører. men Narcissa Snape kan umuligt møde op, da han ikke lever...owo' - Men jeg tænkte lidt af lave det i 'flere forskellige emner' på skolen, men selvfølgeligt kun ved Spisesalen, Trapperne, Indgangshallerne og et rum vi mangler! FESTSALE. Men kun jeg laver emnerne, jeg skriver bare intet i dem som start, okay?
håber lidt de andre medlemmer af siden også ser det.
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: Skolefest? Lør Mar 03, 2012 10:24 pm
Sounds nice. :33
Narcissa Mortis
Emne: Sv: Skolefest? Søn Mar 04, 2012 2:55 am
Kære, højt respekterede Nidkjær....
Rekarnation er ordet for genfødsel sagt på en smuk måde ^^
Så Snapes rekarnation er den person han er genfødt i ^_^
Nidkjær Rektor
Emne: Sv: Skolefest? Man Mar 05, 2012 4:18 am
Fail.. Men okay. :3
Daniel Blue
Humør : Glad Antal indlæg : 71
Emne: Sv: Skolefest? Man Mar 05, 2012 6:01 am
Lyder virkelig godt :3
William Herbert
Alder : 30 URL Birthday : 10/10/94 Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3 Antal indlæg : 32
Emne: Sv: Skolefest? Man Mar 05, 2012 9:46 am
Klart! Måske ville der komme noget jackpot for me <3
HVAD BLEV DER SÅ AF DEN!? :O - ER DER FOR LIDT PÅ TIL DET KAN LADE SIG GØRE? ):
Abigail Johnson
Alder : 28 URL Birthday : 01/10/96 Humør : Who are you? Antal indlæg : 35
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Mar 27, 2012 2:22 am
I think.. D: Vi kan måske gøre det i påskeferien ..?
Nidkjær Rektor
Emne: Sv: Skolefest? Lør Apr 07, 2012 11:13 am
Der må jeg skuffe jer.. Jeg har været i Paris, og har påskeferie hos min latterlig far. Men jeg sætte nogle "Skolefester" op. Så alle kan skrive, og det. Det bliver nok to til tre steder.
Abigail Johnson
Alder : 28 URL Birthday : 01/10/96 Humør : Who are you? Antal indlæg : 35
Emne: Sv: Skolefest? Ons Apr 11, 2012 10:33 pm
Lyder fedt, efter min mening :') Måske skal vi lave en lille liste osv.?
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Skolefest? Man Apr 23, 2012 4:49 am
Jeg er enig. (: Må jeg så danse med "De ladys"? (:
Dylan Schoenfield
Humør : Single...:(. Antal indlæg : 78
Emne: Sv: Skolefest? Man Apr 23, 2012 5:26 am
Haha det kunne jo godt være Timothy, jeg tror ihvertfald helst du skal danse med dem som er single
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Skolefest? Man Apr 23, 2012 8:00 am
Hvad mener du dog med det? >__<
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: Skolefest? Man Apr 23, 2012 9:04 am
Årh Timothy ;p Giv eleverne noget plads først ^^ Du ved selv at der ikke skal være lærer-elev forhold :p Du kan danse/tage en vals med Nidkjær x3 ... Eller du kan danse med Celeste (:?
Dylan Schoenfield
Humør : Single...:(. Antal indlæg : 78
Emne: Sv: Skolefest? Man Apr 23, 2012 4:47 pm
Helle for en vals med Kashmir, ej okay han skal selv bedstemme hvem han vil danse med. Hvis ikke han har lyst, kan jeg bare tage mig en dans med en anden c: