Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Apr 24, 2012 1:24 am
Kashmir, jeg er jo kun 25 år, så jeg vil nok heller danse med nogle af eleverne... Og Nidkjær skræmmer mig.. ): Jeg vil danse med frøken Prew.
Dylan Schoenfield
Humør : Single...:(. Antal indlæg : 78
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Apr 24, 2012 1:53 am
Timothy du ved godt at du ikke kan forlange at danse med hende? Og at du havde brudt en regel? Om at en lærer kyssede en elev?
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Apr 24, 2012 2:02 am
Jeg er ligeglad.. -3- Fyr mig, hvis det er et problem. Og jo, det kan jeg godt. >:D Hvis jeg spørg hende meget pænt. >3<
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Apr 24, 2012 2:03 am
Hvis hun siger nej, vil jeg anbefale at danse med f.e.k.s Deiana Forrie? Hun virker til at være sød
Kashmir Jonathan Journalist
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Apr 24, 2012 3:11 am
Ved ikke om du kan huske det... Men Kashmir er så stolt af sin fuldblods rang at han sviner mugglerfødte til ^^' Lige som resten af hans familie ^^
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Apr 24, 2012 3:13 am
Kashmir din prut
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3 Antal indlæg : 99
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Apr 24, 2012 4:13 am
Lad mig gøre klar til festen! Jeg laver flere emner under et område, så alle kan være med. Jeg FORLANGER man læser hvad jeg skriver inden I går igang. Tak.
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Apr 24, 2012 4:21 am
Jaaaaaa!
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Emne: Sv: Skolefest? Tirs Apr 24, 2012 5:04 am
Ellers tak...
Mary Yellie
Humør : Elsker dig virkelig højt Andreas :) Antal indlæg : 19