Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Et Ludo emne med.. Tirs Maj 01, 2012 10:51 pm
Hej folkens! :-D
Jeg kunne godt tænkte mig et emne med Kashmir Jonathan, nu hvor vi er ekskæreste, og et med Christopher Parker, hvis vi skul' / kan være barndomsvenner. :-) Hvor vi kører i et ludo emne. Hvor der kunne blive en slags drama..? :-I -tænker sådan lidt... Jeg kan jo ikke tage Kashmir, da jeg fik af vide han var mig utro, og derefter slog jeg op, uden at give ham en grund.. Og hvor jeg så har fortalt Christopher ALT! Følser, humør, tanker osv. :-P -hvor Karolina var på "kashmir's område" eller hvad man kan sige.. Men hvor hun så venter på Christopher, for Kashmir ser hende så, og prøver at komme i snak med hende... og så lade resten være til skæbne.. Men hvad synes I drenge? :-)
SVAR HELST AF: Christopher Parker & Kashmir Jonathan
Husk: Det er kun en idé! :-D
-Karolina Johan
Dylan Schoenfield
Humør : Single...:(. Antal indlæg : 78
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 1:56 am
Har du været kærester med Kashmir, nu men smut han er min nu >:(
Kashmir Jonathan Journalist
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 2:00 am
Lyder som en fantastisk ide min kære Karolina :'D Dylan.. Du skræmmer mig noglegange fuldt ud owo
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 2:01 am
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 2:24 am
Hvad skulle jeg gide, med en som dig? Lær og lev med at jeg er hans ekskæreste.
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 2:29 am
Hov, hov, hov tøser ^^ - Man snakker med sin mor og så går alt op i hat og briller! oo Karolina, jeg kalder dig min kære hvis jeg vil >:D! Dylan, hun er min ekskæreste, okay? ^^'
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:08 am
Kashmir, jeg foragter dig, virkelig...-.- Og nej, det kan du ligesom ikke? Du bedragede mig, og jeg slog op.. Så drop det..:-)
Christopher Parker
Alder : 28 URL Birthday : 16/06/96 Humør : Until you find someone as open and brave as you, you're going to have to get used to going it alone. Antal indlæg : 90
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:09 am
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:18 am
Ville du give mig en grund, til du skulle være med i vores trekløvers emne?
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:20 am
Ehm ja ^.^
Pga jeg ikke har noget at lave, og så vil jeg gerne prøve at rse med dig hvis ikke jeg skal være sur på dig evigt.
Christopher Parker
Alder : 28 URL Birthday : 16/06/96 Humør : Until you find someone as open and brave as you, you're going to have to get used to going it alone. Antal indlæg : 90
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:20 am
Puha.. Det er lige det. oo'
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:22 am
Ingen RS mens jeg er i nærheden owo Kun emne/tråde tak ^^
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:23 am
Hvor er det dog svært, at ikke at være ligeglad med dig... Du vil jo bare sikre dig, at der ikke sker noget mellem mig og Kashmir... Ikke sandt? -Men hvad synes du Chris, skal hun have lov? Skal det være et sted, hvor jeg ved vi alle tre kan mødes og sådan noget? :-D
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:26 am
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:28 am
Den overvejelse til D3K er taget! :-D Men hvem skriver efter mig? ;-P
Christopher Parker
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:29 am
Tja.. Altså jeg emner jo allerede med hende et sted, men egentlig er jeg ligeglad. Har ikke lyst til at tage beslutningen.. ^^' ~Jeg kan skrive efter dig, hvis det er.
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et Ludo emne med.. Ons Maj 02, 2012 3:29 am
Æhm...Jeg arbejder der faktisk, så på en måde kan man ikke forbyde mig at være med ^^