Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden for siden, længere væk end I tro. Og så besluttede vi os for at skrive her inde igen. Jeg vil skrive til dem jeg kender der kommer eller har været på siden, om de prøve igen. Jeg erkender det er svært at holde en side oppe, men jeg forsøger, jeg tvinger jer ikke til at være først års elever, hvis I hellere ville være journalister eller arbejder. Men håber vi kan gøre det igen.
Tak til alle alligevel!
Love Admin xoxo
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: Did you miss us? Tors Feb 21, 2013 7:55 am
Hah, det er skønt at du kontaktede mig. Nu må vi så bare håbe, at vi rent faktisk kan få siden op og køre igen.
Emne: Sv: Did you miss us? Lør Feb 23, 2013 5:12 am
*Kigger på din profil info* du er Emilias barndomsveninde! vi kan altid snakke om hende :i ja! Jeg sikker, for jeg vil ikke gå med en brugt pose - DTK det skal ske! Langt, kort eller medium?
Narcissa Mortis
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: Did you miss us? Lør Feb 23, 2013 5:18 am
Brugt pose og brugt pose, det er så meget sagt.. overvej det lige xD