Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 28 URL Birthday : 16/06/96 Humør : Until you find someone as open and brave as you, you're going to have to get used to going it alone. Antal indlæg : 90
Eh.. Faktisk bruger jeg ikke en bestemt person, men en inde fra den der hjemmeside weheartit.com. Jeg har ingen intentioner om at skifte billedet, på noget tidspunkt..
Alder : 28 URL Birthday : 01/04/96 Humør : Vindicatif in Romeo - stakkels Norge... de tabte stort i mgp... Antal indlæg : 4
Emne: Sv: FaceClaim? Fre Maj 25, 2012 3:06 am
Jeg bruger Laura Marano
Annabeth Chase
Alder : 27 URL Birthday : 05/11/97 Humør : Breathe. It's a bad day, not a bad life. Antal indlæg : 1
Emne: Sv: FaceClaim? Søn Jun 17, 2012 3:25 pm
Alexandra Daddario ~ Annabeth Chase
Ann-Beth
Antal indlæg : 1
Emne: Sv: FaceClaim? Søn Jun 17, 2012 8:33 pm
Ariana grande.
Victoria Brokence
Humør : Ikke meget :) Antal indlæg : 1
Emne: Sv: FaceClaim? Tirs Jul 03, 2012 4:55 am
Øhm hallo Ann-Beth..jeg er Ariana Grande så find en ny person tak!
Katherine Wood
Alder : 28 URL Birthday : 27/06/96 Humør : Hey you ^^ Antal indlæg : 20
Emne: Sv: FaceClaim? Ons Jul 11, 2012 10:29 am
Victoria det der kan du ikke bare sige! Godt nok havde du hende først men du skrev dig ikke ind på listen så derfor er det altså ikke fair. Ann-beth var først og sådan er det vel bare.