Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Læsning i det gode vejr. Lør Maj 19, 2012 2:24 am
S: Søen T: 15:20 V: For en gang skyld godt. O: Mange H: Glad P: Billede
Luna sad ved på en bænk. Hun læste i sin yndlingsbog "De Nye og De Gamle troldmænd/hekse". Luna så sig omkring og et par Ravenclaw elever fnisede af hende. Selvom hun havde vejleder emblet. Hun så sig omkring og smilte lavt. Hun sad stadig og læste men lagde bogen lidt fra sig. Hun tog den og gik hen til et æbletræ i nærheden. Hun prøvede at nå æblet men hun kunne ikke.
Sidst rettet af Luna Moonlight Lør Maj 19, 2012 2:36 am, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Læsning i det gode vejr. Lør Maj 19, 2012 2:33 am
Luke havde stiv stav i hånden, og sit eget normale hverdags tøj på. Han havde lovet sin mor at han ville prøve at være lidt mere troldsmands agtig. Luka så sig omkring. Men dog vidste han ikke hvad han skal og kan gøre for det. Han gik hen og sat sig på en bænk, hvor en blondt pige sad. han kunne ikke nå jorden fra bænken, men visse vasse med det.
Luna Moonlight
Humør : Smukt vejr. Antal indlæg : 12
Emne: Sv: Læsning i det gode vejr. Lør Maj 19, 2012 2:38 am
Luna fik æblet og så en lille dreng sidde der. "Åh..dav" mumlede hun lidt og satte sig ved siden af. Hun spiste lidt af æblet og læste videre i sin bog. "Luna Moonlight" sagde hun bedårende og smilende. Hun kløede sig i nakken og smilte endnu større. Hun var ikke til nye mennesker men han lignede en på 1 - 4 årgang.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Læsning i det gode vejr. Lør Maj 19, 2012 2:46 am
Luke så overrasket på pigen, da hun bare snakket til ham. Han kiggede sig først om, for at være sikker. "Luke Cameron Zander, rart at møde dig Luna," sagde han så og så lidt venligt på hende. "Vejleder, det er vel sjovt?" sagde han uden rigtigt at vide hvorfor han sagde det. Han kløede sig bag i nakken og kiggede så ned igen. Han vidste ikke hvad han skulle snakke med hende om..