Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Med for lov?//Privat to Teps// EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Emily Night (86)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Med for lov?//Privat to Teps// Vote_lcapMed for lov?//Privat to Teps// Voting_barMed for lov?//Privat to Teps// Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Med for lov?//Privat to Teps// EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Med for lov?//Privat to Teps//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

Med for lov?//Privat to Teps// Empty
IndlægEmne: Med for lov?//Privat to Teps//   Med for lov?//Privat to Teps// EmptyFre Feb 24, 2012 2:43 am

S: Indgangshallerne
T: 07:23 (morge)
O: Elever der går ind til Storsalen og dem der går der fra
V: Vindstille, men koldt.

Dian havde fået tilladse til at gå rundt på skole, inden han skulle på arbejde eller efter arbejde. Men det var dog kun nogle gange han gjorde det. Dog boede hos hr. Weasley men han ville ikke lave et for stærkt bånd til ham, og slet ikke til hans børn. Dian havde hænderne begravet i lommerne, og stod opad væggen. Nogle kunne godt gekende ham, for han var jo 'ham fra Weasleys' butik!', det var dog ikke det fedste kælenavn man kunne få.
Han havde en en grålig T-shirt på og en blåhætte trøje med lynlås uden på. Han havde nogle sorte busker på, og nogle normale gummisko som var mørkeblå. Han havde taget noget vosk i håret så det foran sad lidt op i luften, men dog ikke for meget. Han kiggede rundt på alle de elever der kom og gik som de havde løst til inden timerne startede for dem.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Teps Jackson
Vejleder for Slytherin
Teps Jackson


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 14/06/95
Antal indlæg : 29

Med for lov?//Privat to Teps// Empty
IndlægEmne: Sv: Med for lov?//Privat to Teps//   Med for lov?//Privat to Teps// EmptyFre Feb 24, 2012 3:00 am

Teps kom med langsom fart op fra klæderne hun så halv træt ud men det var der os en grund til for hun havde hat nattevagt og derfor havde hun kun fået to timer før hun igen skulle op og ud på jobbet, hun havde hende skoletaske med mens hendes skoleuniform var rettet pænt ind og det samme med hendes kappe. Hendes hvide hår var rat og sat i hestehale mens hud var hvid som altid og ellers var der ikke andet særligt ved hende her til morgen, hun kiggede halv ned i jorden mens hun gik der for hende selv og hun havde et eller andet i tankerne for hun lavet tit et pokeface når hendes tanker var på et emne eller to.
Hun kiggede langsomt op mens hun så på de elever som var på vej til morgenmad og det skulle hun vel os selv for hun var halv sulten men ikke nok til at hun gad og gå i storsalen med det samme *de små rødder af elever tænkte hun kort mens hun fik kort øjne på en kort sort hår og hun lod blikket gå væk igen for folk kiggede altid mere på hende for hun var jo ikke helt normal og se på med de lange negle og sådan..
Tilbage til toppen Go down
http://his-kingdom.danskforum.net/
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

Med for lov?//Privat to Teps// Empty
IndlægEmne: Sv: Med for lov?//Privat to Teps//   Med for lov?//Privat to Teps// EmptyFre Feb 24, 2012 3:07 am

En pige kom op fra klæderne. Dian satte hovedet på skrå og gik hen mod hende. Han have set hende får, inden han gik ud af skolen. "Undskyld mig men er De ikke frøken.." han stoppede og begyndte at tænke "Jackson?" kom han spørgsmål så til hende. Han smilte venligt og rankte hende hånden. "De ser træt ud? Må jeg gætte på De er vejleder?" hans smilt blev mindre og mindre. Han havde aldrig selv været vejleder, og dog gad han godt prøve det, selvom han ikke orker at holde styr på en passe rollinger!
Han rettede så blikket væk fra hande, og rykkede lidt så mindre elever kunne komme forbi.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Teps Jackson
Vejleder for Slytherin
Teps Jackson


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 14/06/95
Antal indlæg : 29

Med for lov?//Privat to Teps// Empty
IndlægEmne: Sv: Med for lov?//Privat to Teps//   Med for lov?//Privat to Teps// EmptyFre Feb 24, 2012 3:15 am

Teps stoppede op da manden begyndt og tal til hende og hun vendt sig bare om og kiggede på ham med et kort blik ”jo jeg er Teps Jackson og hvem er de selv hr?” sagde hun kort mens hun kiggede på ham ”og jo jeg er vejleder og det sandt at det er et hårdt job men jeg klar det nok” sagde hun kort efter mens hun stadig havde blikket på ham, hendes hvid øjne lå på ham og hun ventede bare og se hvad han selv ville sige til hende og hun holdt stadig hendes pokerface mens hun kort flyttet lid på kappen med den ene hånd..
Tilbage til toppen Go down
http://his-kingdom.danskforum.net/
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

Med for lov?//Privat to Teps// Empty
IndlægEmne: Sv: Med for lov?//Privat to Teps//   Med for lov?//Privat to Teps// EmptyFre Feb 24, 2012 6:03 am

Dian fik et lille smil på læberne ad hendes pokerface. Han så på hende fra øjnekroven. Han vendte så blikket mod hende igen. "jeg er Dian Sofus Wesley, og jeg ved godt Sofus lyder lidt hundenavn agtigt, men det.. Ja. Vi. Havde en hund der hed Sofus..." sagde han så og gemte smilet væk.
"Jeg har adlrig været vejleder, men det ser nu meget hårdt ud?" hans blå øjner friske, han var i det hele talet frisk!
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Sponsoreret inhold





Med for lov?//Privat to Teps// Empty
IndlægEmne: Sv: Med for lov?//Privat to Teps//   Med for lov?//Privat to Teps// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Med for lov?//Privat to Teps//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» God læsning!(Privat til Miq)
» Snak med Timothy (Privat)
» Forvirrelse {Privat Max Webs}
» Lektiedate? :p :: Privat Natalie
» Tosserier med Romeo!<3 /Privat - i think/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Indgangshallen-
Gå til: