Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Emily Night (86)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Lektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_lcapLektiedate? :p :: Privat Natalie Voting_barLektiedate? :p :: Privat Natalie Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Lektiedate? :p :: Privat Natalie

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 12:36 am

Sted: Hufflepuss opholdsstue.
Tid: 20:12
Omgivelser: Ikke mange mennesker.
Vejr: Måneskind.

Inde på opholdsstuen, sad en lille charmende første års elev, med sit normale hverdags tøj. (Billed). Han havde fået afvide af sin mor, at en skulle hjælpe ham med sine lektier. Selvom han havde lavet sine lektier, ville han stadig møde pigen. Han stod ved døren og kiggede rundt. Han vidste ikke hvem det var.
Tilbage til toppen Go down
Nathalie Cosgrove

Nathalie Cosgrove


Kvinde Humør : Vred over mange ting
Antal indlæg : 15

Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 12:39 am

Nathalie trådte ind i opholdsstuen, hun så blot en dreng på 12 år. Hun gik hen til ham og sagde. "Hej. Nathalie Cosgrove", hun vidste at det var ham. Hun smilte til ham. Han var ret nuttet men det sagde hun ikke bare. Hun så blot på ham og smilte, hun så sig omkring. Her var kedeligt da det var aften. Hun smilte alligevel til ham. Hun så ned og så op igen og så sig i et spejl.

P: Billede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 12:42 am

Luke så på pigen der kom ind, og sagde hej. "Jamen goddav smukke," sagde han med et smil, og rettet på kraven af skjorten. Ham havde et charmende smil på læben og gik hen med sofaen. "Er du min mors erstatning på at hjælpe med lektierne?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Nathalie Cosgrove

Nathalie Cosgrove


Kvinde Humør : Vred over mange ting
Antal indlæg : 15

Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 12:44 am

Nathalie smilte til ham. "Awww du er så sød" og til det andet nikkede hun bare. Hun satte sig ved siden af ham. "Nå. Hvad skal vi så lave af lektier?" sagde hun og tog sine egne ting frem. Hun havde skrevet stile om forskellige fag, hendes yndlings var mugglerstudier og botanik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 12:56 am

Luke smilte svagt, "Jeg ved det," sagde han med et smil. Han så op og ned ad pigen. "Jeg har desværre lavet alle mine lektier," sagde han så. "Men vi kan da snakke lidt sammen?" sagde han gav hende et flirtende blik.
Tilbage til toppen Go down
Nathalie Cosgrove

Nathalie Cosgrove


Kvinde Humør : Vred over mange ting
Antal indlæg : 15

Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 12:59 am

Nathalie smilte skævt. "Ok, og ja....det kunne vi. Men hvad skulle vi tale om?" spurgte/sagde hun. Hun smilte og kløede sig i nakken, tog et æble fra en frugtskål og spiste af det. Hun smilte og så på sin manicure. Den var lavet med Hufflepuff's kollegium's farve. Hun smilte endnu større og så på Luke.


Billede af Manicuren.


Sidst rettet af Nathalie Cosgrove Lør Maj 19, 2012 1:13 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 1:12 am

Luke smilede stort. "Hvad med om min charmne og hvor udmodstålige jeg er?" sagde han så. Han smed fødderne op på bordet. "for resten jeg hedder Luke Zander" sagde han så og smilede op til hende.
Tilbage til toppen Go down
Nathalie Cosgrove

Nathalie Cosgrove


Kvinde Humør : Vred over mange ting
Antal indlæg : 15

Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 1:15 am

Nathalie så skævt på ham. "Du er vist en dreng som godt kan lide at flirte hva'?" spurgte hun. Hun så han smed fødderne på bordet og han havde mudder. Mudderet røg ned i frugterne og ned på bordet. "Æhm...frugterne er blevet beskidte" sagde hun og så på ham. Luke var åbenbart sådan pigeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 1:23 am

Luke nikkede svagt. "Ja, er du ikke en pige da?" spurgte han så og bed sig selv i læben. Han så hen på frugterne. "Ups.." sagde han så, og trak fødderne tilbage og ned på gulvet. Han rettede sig op og rettede lidt på håret.
Tilbage til toppen Go down
Nathalie Cosgrove

Nathalie Cosgrove


Kvinde Humør : Vred over mange ting
Antal indlæg : 15

Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 1:27 am

Nathalie så på ham. "Er du lidt næsvis?" sagde hun og rejste sig, hun tog sige ting og tog dem ned i en D&G taske hun havde. "Hmpf" mumlede hun surt. Man kunne selvfølgelig se at hun var en pige medmindre man er dum. "Desuden er du for ung til mig. Vær sammen med en på din årgang lille ven" sagde hun.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 1:50 am

Luke så forvirret og fåravet på hende. "Styr dig, ellers siger jeg det til min mor," sagde han så, selvom han godt kunne se det var ikke nogen rigtig trusle. "Og jeg kan da godt se hvornår en pige er en pige, nogle af dem er bare smukkere end andre," sagde han så og så op på hende. "Jeg er 12?" sagde han så og kløede sig i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Nathalie Cosgrove

Nathalie Cosgrove


Kvinde Humør : Vred over mange ting
Antal indlæg : 15

Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie EmptyLør Maj 19, 2012 1:52 am

Hun så lidt surt på ham. "Jeg er 15!" sagde hun vredt.

//Kan du logge på Andreas?//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate? :p :: Privat Natalie   Lektiedate? :p :: Privat Natalie Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lektiedate? :p :: Privat Natalie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)
» Med for lov?//Privat to Teps//
» God læsning!(Privat til Miq)
» Eliksir med Prew?? (Privat)
» Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Hufflepuffs opholdestue-
Gå til: