Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Emily Night (86)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_lcapDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Voting_barDagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 18, 2012 3:17 am

Sted: Indganghallerne.
Tid: Mod de første timer.
Omgivelser: Små og store elever.
Vejr: Soool skind!

Luke, en af de nye første års elever, og søn til en lærer på skolen, kiggede lidt rundt. Han havde skole uniform på, som alle andre. Han bar Hufflepuff mærke, og havde sin tryllestav i en lomme, i kappen. Han havde en bog i hånden og kiggede lidt på et protræt af de fire kollegiumer. Sltyherin. Gryffindor. Ravenclaw. Og til sidst. Hufflepuff. De hånene. De modige. De kloge. Og igen til sidst. De loyale. Han smilte svagt og så ok stolt ud.
Tilbage til toppen Go down
Hailey Moon

Hailey Moon


Kvinde Humør : Kedelige skole >.<
Antal indlæg : 10

Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 18, 2012 3:21 am

Hailey sad på en lille sofa nede i indgangshallen. Hun læste i sin Forsvar Mod Mørkets Kræfter bog og kiggede efter på sin stil. Hun sukkede lidt og skrev videre. Hun havde sved på pande. Det er meget svært at lave en stil på 204 ord om morgenen. Hun havde glemt at lave lektier i går aftes. Hun læser igen og igen. Indtil hun finder siden med Doxyer og Pixignomer. Hun bladrer videre og finder siden om enhjørninger. Hun læser siden i et stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 18, 2012 3:27 am

Luke så sig om, en pige, sad på gulvet (Muhaha, Jeg dræber din Sofa!!!). Han hævede det ene bryn, hun så ud til at lave lektier. Han syntes det var lidt underligt. Men han vendte igen blikket op på protrættet og smilte stolt!
Men dog kiggede han over på den lille løve. Han lavede et lidt sært face, og gik så hen til hende. "Hvorfor sidder du her?" spurgte han venligt og charmende!
Tilbage til toppen Go down
Hailey Moon

Hailey Moon


Kvinde Humør : Kedelige skole >.<
Antal indlæg : 10

Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 18, 2012 3:32 am

Hailey så på den tilkommende dreng. "Fordi jeg glemte at lave dem i går aftes? Og så nåede jeg heller ikke morgenmaden, hvem er du egentligt?" spurgte hun og smilte skævt. Hun så lidt ned og så op igen. Hun kløede sig i nakken og smilte lidt skævt til ham igen. Hun læste lidt videre men så op på drengen igen. "Du kan da heller ikke nå en stil på 204 ord midt om morgenen!".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 18, 2012 3:35 am

Luke så ned på pige. "Slap af smukke," sagde han med et charmende smil på læben. "Luke. Luke den første og den sidste af sin familie," sagde han som et score trick, selvom han ikke forstod han sagde det. Han så rundt. "Men timerne starter her om 10 minutter? Skal du ikke have Besværgelser som første time?" spurgte han så, og så ned på hende med sine store brune charmende øjne. "Og jeg fik hjælp af min mor i går. Hun er professor her på skolen, så det var nemt," sagde han mindre stolt, men stolt!
Tilbage til toppen Go down
Hailey Moon

Hailey Moon


Kvinde Humør : Kedelige skole >.<
Antal indlæg : 10

Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 18, 2012 3:41 am

Hailey så på ham. "Jo, men jeg gør dem også klar da Forsvar Mod Mørkets Kræfter er i næste time. Og jeg har lavet mine lektier i Besværgelser", hun så lidt skævt på ham da han kaldte hende smukke. Hun smilte og nikkede som et tak. Hun kløede sig i nakken, smækkede bogen i og rejste sig op. "Jeg hedder Hailey. Hailey Moon" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun tog sin bog og så igen på Luke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 18, 2012 4:10 am

Luke nikkede forstående, "Vi havde bare ikke lektier for i besværgelser, for det er første gang i morgen," sagde han med et smil på læben. Han begyndte at trippe lidt frem og tilbage. "I løver ville da ogsså bare være gode i jeres fag ikke?" sagde han på en spørgende måde. "Og, pænt navn Hailey Moon. Forresten er mit efter navn Zander, efter min far," sagde han så og rakte hånden frem.
Tilbage til toppen Go down
Hailey Moon

Hailey Moon


Kvinde Humør : Kedelige skole >.<
Antal indlæg : 10

Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 18, 2012 4:28 am

Hun kigger på hans hånd og rækker den genert frem. Hun smiler genert og ser stadig på ham. ”Jeg ved det altså godt. Og skulle du til time eller hvad?” spørger hun ham og ser lidt surt på ham. Men hun er ikke sur, hun klør sig i nakken. Hun ser igen ned og sukker.

//Skal jeg lavet emnet ved Timerne?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon EmptyFre Maj 18, 2012 4:31 am

Luke smilte svagt og tog fat om hendes hånd. "Jo.. Skal du med?" spurgte han så og slap hendes hånd igen. Han gik hen mod området hvor timen forgik.

//Meget gerne.:)//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon   Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Timothy's kontor ~ Første straf
» God læsning!(Privat til Miq)
» Med for lov?//Privat to Teps//
» Eliksir med Prew?? (Privat)
» Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Indgangshallen-
Gå til: