Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 28 URL Birthday : 08/03/96 Humør : Nydeligt vejr? Næ det er såmen bare GRÅT! Antal indlæg : 37
Emne: Er jeg alene? //Til Remus// Lør Mar 10, 2012 10:00 am
O: Øde S: Hemmelige Korridorer T: 17:30 V: Torden Madeleine stod alene, hun følte sig ihvertfald alene. Nogle gange kom et par elever forbi for at komme til time. Hun stod bare med foden op af væggen, hendes sko var lige blevet renset. Og hun hadder mudder og snavs, men af og til er hun lidt ligeglad.
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Lør Mar 10, 2012 10:08 am
Remus gik sin normale og evigt altid tur i korridorerne. Han følte sig hjemme der. Mens af alt fordi han bestemte. Han gik noget fra Madeleine. Han havde hænderne i sine hverdagsbukser. Han havde sit hverdags tøj på.
Madeleine Munroe
Alder : 28 URL Birthday : 08/03/96 Humør : Nydeligt vejr? Næ det er såmen bare GRÅT! Antal indlæg : 37
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Lør Mar 10, 2012 10:09 am
Madeleine så straks på Remus, hun har aldrig brudt sig om ham, men heller aldrig hadet ham. Hun så på ham, hun betragtede ham og så på sit mørkerøde hår. Hun krøllede det lidt og smilte. "Hej Watson"
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Lør Mar 10, 2012 10:14 am
Remus løftede blikket op da han hørte en sige hans navn. Monroe... Han kiggede bare tavs på hende, og stoppede lidt foran hende. "Hej Monroe..." sagde han koldt og afvisende. Han havde aldrig set rigtigt på hende, derfor virkede han altid så kold over for andre.
Madeleine Munroe
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Lør Mar 10, 2012 10:17 am
Madeleine kiggede underligt på ham. "Du ser sur ud som altid", Madeleine ler og så på ham igen. "Du hadder mudder og snavs ikke?" Spurgte hun hurtigt og drillende
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Lør Mar 10, 2012 10:18 am
Remus så provokede på hende, til det første hun sagde, "haha" sagde han irritered. Han løftede det ene bryn af det andet. "Ja, jeg hadder mudder, som dig.." sagde han inonisk"
Madeleine Munroe
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Lør Mar 10, 2012 10:21 am
Madeleine lo ikke mere. "Ja jeg hadder det, men af og til er det da okay at dey sidder fast på mine sko, selvom jeg vasker dem hver dag" svarede hun
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Søn Mar 11, 2012 2:35 am
Remus' smil forsvand lidt. "Ja..Det hører jeg, fra andre..." sagde han og kiggede ud på de andre. "Hvordan er det at have rødt hår...?" spurgte han så.
Madeleine Munroe
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Søn Mar 11, 2012 2:37 am
Madeleine så alvorligt på ham. "Det er irreterende, da jeg gik på en såkaldt mugglerskole troede alle der var ild i mit hår...."
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Søn Mar 11, 2012 2:46 am
//Rettelse. Han holder noget inde, noget hemmeligt...//
Remus svarede ikke. Han så bare ned, hans blik var uroligt, hans øjne rystede..det kunne man se.
Madeleine Munroe
Emne: Sv: Er jeg alene? //Til Remus// Søn Mar 11, 2012 2:48 am
Madeleine så på Remus, hun tog sine lange fingre op på hans skulder. "Klokken er mange, men jeg gider ikke iseng da det er meget tideligt endnu" hendes negle var af Slytherin farver og en slange på hver negl.