Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Daphney var ked af det. Hun troede at Dian ikke kunne lide hende mere men istedet Emilia O'Callaghan. Hun smilede ikke og hendes knæ lå på hendes skød. Hun græd men man kunne ikke se tårende da det var mørkt.
Dian hørte en hulken, da han gik hen mod siden. Hulken kom nede fra søen, så det kunne ikke være Hulda. Han vendte om og gik der hen. Han havde et håndklæde over skulderen, og shorts på. Han havde sjovt nok bare sine gummisko på. Da han kom der hen, kunne han se det var en pige. "Hvad er der galt?" spurgte han så.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Helt alene.... Lør Feb 25, 2012 9:25 am
//Aner ikke//
Daphney's røde hår svingede om på siden. Hun så Dian, og valgte ikke at svare før lidt tid. "Æhm...jeg"
Hendes ord kom bag på ham. "Du mener kærester?" lød det fra ham, han rettet blikket ud mod søen. "Jeg ved ikke.. Jeg kender dig jo ikke særlig godt.. Selvom du kender mig godt"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Helt alene.... Lør Feb 25, 2012 9:45 am
Daphney smilte svagt. "Jeg mente også at du skulle spørge når du vil" svarede hun
"Skal jeg?" Spurgte Dian, han vendte blikket mod hende. "Forventer du bare at jeg kysser dig her og nu, fordi .. ja?" han var blivet forvirret. Han tænkte lidt over hvad professor O'Connor havde sagt med hans Quidditch spil, så han tænkte ikke helt klart.
Emne: Sv: Helt alene.... Lør Feb 25, 2012 10:09 am
Han kiggede igen på Daphney. "Okay..." han anede ikke hvad han skulle svare.. Det var det eneste han kunne finde på. Men dog var han lidt bange for at hun ville kys ham nu og her eller overfalde ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Helt alene.... Lør Feb 25, 2012 10:12 am
Emne: Sv: Helt alene.... Lør Feb 25, 2012 10:19 am
Dian kom ed et seriøst blik. "Jeg går ikke på skolen.. Hvorfor .. okay.." han ville bryde reglerne, selvom han ofte selv gjorde det. Han rejste sig op. "Hmm"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Helt alene.... Lør Feb 25, 2012 10:21 am
Daphney så på Dian. "Hvorfor mon vi skal så tideligt i seng? Det er jo Lørdag imorgen"