Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Emily Night (86)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_lcapSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Voting_barSikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Empty
IndlægEmne: Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan//   Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptySøn Feb 26, 2012 11:10 am

Storsalen
Ikke så mange elever
Regner
Lørdag eftermiddag

Kashmir sad som sædvanlig med sit kamera foran sig. Han sad nede på bænken og havde et æble på bordet ved siden af sit kamera. Han havde kun fået taget nogle kedelige billeder i dagens løb. Han havde taget nogle billeder uden for i regnen. Det regnede nemlig så meget, så man kunne hører regnen piske væggene og blæsten fik næsten vanddråberne til at falde vandreret, når den med knyttede næver hamrede ind i murene på slottet. Rigtigt uvejr. De nøgne træer var heller ikke særlig spændende at tage et billed af.
Kashmir sukkede højlydt og samlede sit kamera op imellem sine hænder og kiggede igennem det lille glas og kunne se at han havde glemt at tage dækslet af. Han lagde kameraet ned igen og lænede sig en anelse tilbage med et dybt suk. Alle havde været inde i dag. Alle havde været stille og rolige så der havde ikke været noget spændende at skrive om eller dele ud til Nidkjær.
Kashmir havde i dag taget en grøn skjorte på, som var skjul af en mørkeblå, næsten sort, hoodie, sådan en som ikke kunne lynes op. Derudover havde han et par helt normale cowboybukser på og nogle mørkegrønne gummisko med en sort gummi kant.
Han lagde armene ned på det glatte træbord og lagde sit hoved oven sine arme og kiggede ned langs bordet. Ingen spændende ting... Over hovedet.
Han sukkede højt endnu en gang. Hans mørkebrune øjne lukkede i og han prøvede at tænke. Tænke på hvad i alverden han skulle kunne skrive.
Det ville sikkert kunne ligne at han lå og sov.

//Kunne ikke rigtig skrive længere... Ville rigtig gerne have delt en hel side med dig... Men det kunne jeg ikke i dag..
Tilbage til toppen Go down
Emilia O'Callaghan

Emilia O'Callaghan


Alder : 26
Kvinde URL Birthday : 30/05/97
Humør : You shoot me in a dream... You better wake up and apoligize!
Antal indlæg : 54

Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan//   Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan// EmptySøn Feb 26, 2012 11:41 pm

Påklædning: Grøn uldtrøje og sorte bukser

Regnen, vinden... Mange tog disse to naturskabte ting for givet, som noget der kom og gik. Vinden blev forbandet langt væk,d en tog jo gamle damers hatte. Regnen blev forbandet langt væk, den var jo våd.
Udenfor hamrede regnen på ruderne, på murene, på slottet, som en kæmpestor rambuk der kun ventede på at slottet faldt så den kunne indtage det.
Emilia gik ned af slottets korridorer, hendes gyldne øjne var rettet mod vinduerne. Hun havde altid kunnet lide vinden og regnen, helt uden problemer og andre ting der kunne tynge deres hverdag, ingen lektier. Vinden rejste over verden udne at nogen kunne bestemme hvor den skulle blæse og hvor den ikke skulle, regnen dryppede hvor den ville. De lyttede ikke efter ordre de var... frie.
Hun var godt nok muggler, men hendes mor og far havde begge gået på Hogwarts, noget der var yderst usædvanligt. Hun var ikke en af de bedste, men hun var langt fra nogle af de værste. Hun skrev altid lange stile og hun lyttede altid efter, bedre end de fleste fuldblods. Det var egentlig underligt, fuldblods ville have at mugglere blev udelukket fra troldmandsverdnen og alligevel var de dem der var alle lærernes skræk, dem der var 'bøllerne', dem der altid blev sendt op på Nidkjærs kontor og så alligevel ikke straffet, for nej da de skulle have en chance til.
Dørene, de mægtige døre til storsalen nærmede sig. tårnede sig op over hende og åbnede sig i det hun kom derhen. Tomt, for alt ndetagen de tomme kollegieborde, samt det tomme lærerbord. Oppe på det magiske loft silede regnen ned og skyerne lå tætte om loftet, stearinlysene blafrede i en usynlig og umærkelig vind, alt var så stille og uvant for hende.
En dreng med et kamera fangede Emilias opmærksomhed, ikke fordi han var interessant, mere fordi hun havde set ham mange gange før. Han var der altid når der var mugglere og halvblods i fedtefadet, Nidkjærs lille dingsedreng, hendes lille yndling blandt alle hendes andre små fuldblods-ynglinge. Emilia kunne have brækket sig over deres falskhed overfor Nidkjær, hvorfor kunne de ikke bare indrømme det? De var bange for hende, det var derfor de ville indynde sig hos hende.
Bange for Nidkjær? Det var noget alle kendte til, især mugglerne. Men fuldblods hadede dem der ikke var fuldblods så meget at de nok var bange for mugglere og halvblods, se dét var en tanke værd...
Tilbage til toppen Go down
 
Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» All dreams can be true [Privat - Emilia]
» Det kedelig arbejde //åbent emne//
» Bad day! - Emilia.
» God læsning!(Privat til Miq)
» Med for lov?//Privat to Teps//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Storsalen-
Gå til: