Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Det kedelig arbejde //åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 4:42 am
S: indgangshallerne T: tæt på midnat V: Regn
Timothy havde fået til opgave at gå grundt ved indganghallerne for at sikre ingen elever gik rundt midt om natten, og slet ikke på hans vagt. Han kedet sig forfærdeligt meget. Han havde taget en bog med sig, og satte sig på den brede trappe og stog sin stav "Lumus Maxima" sagde han, og et let lys kom fra staven, som han holdt over bogen så kan kunne læse det der stod i bogen. Han havde aldrig oplevet nogle der gik aftenture på hans vagt nogen siden før.
Sidst rettet af Timothy Simon Tirs Feb 21, 2012 4:53 am, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det kedelig arbejde //åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 4:46 am
Daphney gik rundt oppe i sovesalen, dog gik hun straks ned på vek til Indgangshallen. Men så. Så hun straks Professor Timothy, hun var bange for at blive opdaget. Imens gik hun langsomt tilbage, dog knasede der en lyd Timothy sikkert hørte.
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Det kedelig arbejde //åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 4:49 am
En knasende lyd forstyrrede ham,og han rejste hurtigt sig op, så bogen faldt på gluvet, han vendte sig om, og der stod hun Daphney Wynix "Amen, frøken Wynix, de ved godt de ikke må være oppe på denne tid, hvad laver de her?" sagde han for uroligene, og så på hende med et mistænktsom blik. Han samlede bogen op, og gik op til Daphney.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det kedelig arbejde //åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 4:55 am
"Jeg kunne ikke sove Professor" svarede hun, hun var tæmmelig dum nogen gange. Og blev tit hørt i natteluskeri. Hun smilte ikke men så lidt ked af det ud. "Undskyld Professor"
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Emne: Sv: Det kedelig arbejde //åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 5:00 am
Hendes undskylding kom bag på ham. "Jeg ville gerne tale med dig på mit kontor, hvis det er okay med dem?" sagde han så og så roligt på hende. "Jeg regner ikke med der kommer nogle andre her lige nu.
- Vi forsætter under kontorerne. :33
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det kedelig arbejde //åbent emne// Tirs Feb 21, 2012 5:02 am
Daphney smilte svagt og svarede. "Selvfølgelig" og gik op imod dit kontor