Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Kan ikke sove //Åben Emne// Søn Mar 04, 2012 11:32 pm
S:SLytherins opholds stue O: De fleste er gået i seng V:Det er skyet, regner, og blæser. T: 23:22
Opholds stuen var næsten helt tom, det var langt over senge tid, men alligvel sad er stadig en pige nede i opholds stuen. Hun kunne ikke sove, og hun skulle tideligt op næste dag for hun skulle til time. Men ver gang hun forsøgte at falde i søvn kunne hun ikke, derfor sad hun hernede, hun kunne ikke holde ud og sidde oppe i sin seng og være vågen mens alle andre sov. Hun sad og kikket ind i flammerne, de var ved at gå ud men der var stadig ild i. Hun sad i sit nattøj som bestod af et par korte sjorts, og en gammel sort t-shirt med noget tryk på som var ved at gå af.
Daniel Blue
Humør : Glad Antal indlæg : 71
Emne: Sv: Kan ikke sove //Åben Emne// Søn Mar 04, 2012 11:38 pm
Daniel vågnede, han kunne høre en larm fra Opholdsstuen, han gik langsomt derned. Der var mørkt, han havde tændt lys med sin tryllestav. "Emily hvad laver du hernede?"
Emne: Sv: Kan ikke sove //Åben Emne// Søn Mar 04, 2012 11:39 pm
Hun kikket over sin skulder "Jeg kan ikke sove... Hvad laver du hernde?" Hun løftet det ene øjnbryn for at kikke undrne på ham, men det endte bare med at blive en sær grimasse.
Daniel Blue
Emne: Sv: Kan ikke sove //Åben Emne// Søn Mar 04, 2012 11:40 pm
Emne: Sv: Kan ikke sove //Åben Emne// Man Mar 05, 2012 12:17 am
Hun hørte ham gå væk, døren til drengenes kollegium lukket. Hun vente sig om så hun fyldte hele sofaen, hun sad lagde og kikket på døren ud til gangen.
Daniel Blue
Emne: Sv: Kan ikke sove //Åben Emne// Man Mar 05, 2012 12:18 am