Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Emily Night (86)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_lcapSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Voting_barSex-Stævemøde // Privat for William og mig! Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyTirs Maj 01, 2012 1:37 am

Sted: Apoteket
Tid: 17:59
Omgivelser: Måske nogle mennesker?
Vejret: Skyet.

Stephanie, en flot og slank pige, med brunblondt hår, rimligt lang og blå øjne. Havde begivet sig ind på apoteket, mest af alt var det en kæmpe fejl for hende. Hendes ego var ofte stort, og at blive set sådan et sted, kunne jo også ødelægge hendes omdømme - ment hun da. Hun havde en en hvis strik tøje på, der rundede hendes ene skuldre, og var en smule flagermuse agtig i ærmerne, og hun bar tæt siddende cowboy bukser, sammen med nogle stillede høje hælede. Hun var normalt ikke den højeste, men med hælene blev hun på højte med de andre høje piger. (ca. 1.69-70cm høj). Hun kiggede afvisende rundt, og opdagede at hun var i et apotek! Jeg må ud her fra! tænkte hun med det samme. Og vendte om på hælen.

//Sorry det korte svar...//


Sidst rettet af Stephanie Kessler Fre Maj 04, 2012 10:14 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyTirs Maj 01, 2012 2:08 am

William kom med hastige skridt mens han kiggede ned på en seddel han skulle købe medicin til sin lillesøster. Hun behøvede det ikke lige nu, men så havde han købt det og ville ikke komme til at glemme det. William skubbede døren op, kiggede stadig op sin seddel og gik så lige ind i en. Han stoppede derfor brat op og så ned på en pige. Pigen var ret så stylet og og guddommelig smuk. William lagde sedlen i baglommen og smilede undskyldende til hende. Han bukkede sig ned og strakte en hjælpende hånd ned til hende for at hjælpe hende. ”Det må du virkelig undskylde! Jeg havde desværre ikke set dig,” undskyldte han og med den frie hånd kløede han sig lidt i baghovedet.

//OOG: Det er aftalt fald ^^ Vi svarer begge bare kort ^^//
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyTirs Maj 01, 2012 2:26 am

I Stephanies vending, stødt hun en i en åh så nydelig dreng, og hjælpsom var han skam også. Hun smilede fristende da hun så op på ham, og tog i mod hans hånd. Hun kom hurtigt op, med eller uden hans hjælp. Hun stillede sig tæt ind til ham. ”Det gør skam intet.. Har vi to set hinanden før?” spurgte hun så, og kørte hånden forsigtigt op om hans nakke. Hun gjorde som med alle andre lækre drenge, legede med dem, fik dem til at bruge penge på dem og sådan noget. Hun lage så hovedet på hans skulder/bryst. Hun ville gerne ses med ham, på apoteket, så kunne hendes venner ikke sige noget til. Hun tog sin frie hånd, og kørte håret væk fra hendes frie øre.
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyTirs Maj 01, 2012 2:38 am

William fik hende op og stå og hun kom hurtigt ind til sig. Han smilede kækt. Det var sådan noget her han ikke skulle komme ud for, for så glemte han nemlig alt om den medicin han havde lovet at købe. Han lod sine hænder kører om hendes liv. ”Tror ikke vi har mødtes,” svarede han lavmeldt, ”Jeg ville da aldrig glemme en så smuk gudindes navn,” tilføjede han flirtende og trykkede hende lidt op af sig. Han kunne mærke hendes krop op af sin. Hendes slanke krop, hendes runde bryster og hendes hofter.
Forsigtigt og spørgende søgte hans hånd langsomt ned mod hendes ende. Stoppede mere eller mindre før han nåede der ned, lidt for at vide om det var okay eller ej. Han fortsatte igen uden egenligt at tænke over om hun ville have det eller ej. Sådan som hun flirtede med ham kunne hun nok klare at blive taget på røven. Han smilede flirtende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyTirs Maj 01, 2012 9:48 pm

Stephanie smilede af hans smil. Hun kørte sine hænder væk fra hans øre oh hår, og kørte den stille ned af hans ryg. "Aww, hvem vil også glemme sådan et smukt ansigt som dit, min kærer," sagde hun så. Hun smilede frækt til ham. Hun udstødt et lille støn da han trykkede hendes krop ind til hans. "Pas på du ikke presser for hårdt skat," sagde hun så. Hun kørte hender ned til hans røv, da han kørte sine hænder ned til hendes røv. Hun ville mærke efter, om hvor go' hans røv så var, nu hvor han ville mærke hendes gode røv. "Skal du så ikke tage mig på bryster, nu hvor du er i gang?" hviskede hun lavtmælt op til ham.
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Stævemøde // Privat for William og mig! IKKE FOR SARTE SJÆLE!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 04, 2012 8:37 am

William smilede bredt til hende. Udforende og frækt. Da hun udstødte et mindre støn lettede han lidt på sit greb, ”Var det bedre?” spurgte han og smilede roligt til hende. Han elskede den måde hun enlig forslog at tage hende på brysterne, MIDT i et APOTEK! - men William kunne nu stadig godt lide ideen og lod sine hænder glide inden under hendes strikbluse. Hans hænder kørte langsomt op af hendes slanke krop og stoppede lige ved bøglen på hendes bh egenligt var det igen for at spørge, men han fortsatte og lod sine store hænder fortsætte hen oven på hendes bh og tog lidt om dem for at mærke formen. Hvor hårde eller bløde de var og hvor store de var. Han var tilfreds med det hans hænder fortalte ham og lod derefter sine hænder glide om bag hendes ryg til hvor hendes bh var spændt. Han kunne virkelig godt overveje at åbne den og tage den af og mærke ordenligt...
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 04, 2012 9:27 am

Stephanie smilede let, over hans smil. Hun ville svare, men det var for godt til at være sandt. Både sød og fræk. Hun prøvede at hviske i hans øre, "hvad med toilettet?" men det blev mere eller mindre en mindre hvisken, lige over for hans mund. Hun rykkede lidt tilbage fra ham, som så han kunne komme nemmer til hendes velformet bryster, under hendes bh. Hun ville godt friste ham ved at sige de var faste og bløde, og en fin størrelse, efter hendes mening. Hun slap hans hals og trådte væk fra ham. Hun tog hans hånd, og trak ham med hen mod toilet døren. Hun kiggede over på en medarbejder, der bare så forvirret på dem, men dog nikkede, og kastede en slags nøgle. Nok til toilettet, så det var mere privat. Hun åbnede døren, og så det var sådan et på nok 2-3 kvardtmeter, og et toilet med søde og en vask. Hun kiggede på William, "Fristet?" spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 04, 2012 10:06 am

William havde ikke rigtig noget at gøre og fulgte blot efter hende ud mod toiletterne. Hun førte an. Han smilede til medarbejderen som kastede nøglerne, på den måde så medarbejderen godt vidste hvad der ville ske. ”Fristet? Hvad tror du,” sagde han og smilede stort til hende. Hvis hun var parat var han parat, ”Er du?” spurgte han og smilede og kiggede sig over mod døren, ”Måske bør du låse?” sagde han med et lille grin og kiggede over mod hende. Det ville på en måde være hans første gang... Hans 'først gang' var ikke som sådan ham der havde sex... Det var nu mere noget udstyr.... Men hvad så, det her ville bare være endnu mere spændende. Det medicin han skulle have købt havde han glemt alt om.
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 04, 2012 10:19 am

Stephanie så hen William, som var gået der ud lige efter hende. Hun hævede det ene bryn. "Mere en gerne, og jeg født billig og klar," sagde hun, selvom hun ikke mente det med billig. Hun kiggede på døren, og låste den så. Hun lagde nøglerne et sted, hun ville huske dem. I døren. Hun gik hen til William, og tog en hånd om halsen på ham. Hun gav ham et hurtigt snav, og tog den anden hånd ned til hans buksers kant, men hun trak om i hans bluse/trøje i stedet for. Hun trak den af ham, inden han fik lov at gøre noget. "Din tur," sagde hun og lagde begge hænder om halsen på han, så hun holdte dem lukket bag hans nakke. "Jeg er din, i dag, nu og i nat, og der efter" sagde hun så stille.
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 11, 2012 12:03 am

William kunne ikke lade være med at smile stort da hun sagde billig og klar. Billig var hun måske lidt, ikke rigtig, men siden de allerede skulle til at have sex og de kun lige havde mødt hinanden, så var det da ret så billigt. Men klar kunne han næsten se hun var på hendes udtryk i øjnene. William gengældte glædeligt hendes korte snav. Hun havde hurtigt fået hevet hans skjorte af og smidte den af sted. Han havde nemt fået fat i hendes bluse. I deres lille spil, snød han lidt. Han tog nemlig to ting af på en gang. Han tog nemlig hendes bluse og hendes løse flagermusbluse. Han lod den falde ned bag hende. ”Din tur,” sagde han og lagde sine hænder på siden af hendes bh, og lod hans hænder glide ned til hendes hofter.
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 11, 2012 12:16 am

Stephanie holdte op med at smile, da begyndte at smilte over hendes kommentar. Hun vidste da godt at det vat billigt af hende, men lige meget med det. Hendes første gang kunne jo lige så godt ske nu, hvor de alligevel var godt i gang. Hun løftede armene op da han tog hendes bluse og flagermusbluse af. Hun tog hænderne let om hans hals, og gled langsom ned på hug, mens hun kørte hænderne ned over brystet på ham, og helt ned til hans bukser. Hun var ikke helt nede på hug, hun sad med hovedet nær hans underliv. Hun knappede hans bukser op, og trak dem ned på ham, rejste sig igen op, og holdte endnu hænderne mod hans bryst. ”Smukt syn,” sagde hun, og kyssede ham let på halsen. ”Men din tur smukke,” sagde hun så bagefter.
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 11, 2012 7:04 am

William smilede kækt til hende. Hun havde næsten kun lige lagt sine hænder på hans nakke, før hun lod dem glide ned til hans bukser. ”Tag fordi du kan lide det,” Han vidste ikke rigtig hvordan han skulle reagere på at hun tog hans bukser af. Da hun var på vej op igen, fik han med en anelse besvær sine bukser helt af. Hans hænder som havde været på hendes hofter, lod tommelfingrene glide ind under bukser og g-streng. Derefter lod han sine hænder glide ned, for at tage det af. Da det var langt nok nede rejste han sig op, med et lille smugkig. Han satte sine hænder i siden på hende og afventede hendes næste træk.
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 11, 2012 7:57 am

Stephanie så på ham, hun begyndte at føle en forelskelse for ham. Hun kiggede på ham, så hendes blå øjne blev helt klare. "Så lidt," sagde hun stille og, hun stod bare stille og følte hans trkk. Hun sagde intet til han trak to ting af hende. Igen. Hun kørte sine hænder op til hans hage. Hun begyndte roligt at kysse ham, og kørte den ene hånd om nakken på ham, så hun kunne lege med hans hår. Den anden hånd kørte ned ad brystet på ham, nede ved underbukser kanten, hun kørte fingerne ind under den, og kørte roligt hånden ned til hans penis. Hun rykkede kroppen ind mod hans. Hun var ligeglad med om han ville mærke hendes underliv. Så længe hun kunne nyde ham, måtte han nyde hende.
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!   Sex-Stævemøde // Privat for William og mig! EmptyFre Maj 25, 2012 3:08 am

//Blackout.//
Tilbage til toppen Go down
 
Sex-Stævemøde // Privat for William og mig!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lidt hygge med William(William Herbert)
» The world... is evil... ~William Herbert~
» Med for lov?//Privat to Teps//
» God læsning!(Privat til Miq)
» Snak med Timothy (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diagonalstræde :: Apoteket-
Gå til: