Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Man Feb 27, 2012 1:18 am
hvordan skal jeg sige det pæn... blive i sur på mig men jeg vil gerne men altså jeg gider bare ikke med en som reaper en karakter som kommer fra en bog og tv serie sorry det bare for kedeligt til mig..
Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Man Feb 27, 2012 1:37 am
Det står dig vel frit for om du vil eller ej... Dog forstår jeg ikke hvorfor, når du ikke vil, skriver herinde? Desuden er det jo ikke hendes personlighed der er 'reapet' fra serien Oo
Sidst rettet af Elena Gilbert Tors Maj 10, 2012 12:27 am, rettet 1 gang
Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Man Feb 27, 2012 1:42 am
nej men navn og billeder, altså det mit syn men jeg os en gammel rp spiller og derfor kan jeg med lethed se sådan ting.. Men det min måde og se ting på, men jeg måske og bare blive for gammel til de her ting efterhånden..