Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^
Forfatter Besked Elena Gilbert Madam Malkin medarbejder
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:17 am Hey , opfindsomme, emnelystne Gæst!Greetings! Jeg vil gå direkte til pointen og ikke kede jer med alle mulige små ubetydelige detaljer eller om hvordan man laver en atombombe... Intet af det overhovedet! Kunne du måske tænke dig , at emne med mig ? For det meste, jeg med på et hvert gennemtænkt plot eller noget spontant. Kom med Deres idéer ! Jeg lytter gerne! (:
Synes godt om Synes ikke godt om
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:18 am Well.. Jeg vil da meget gerne. Dog er jeg lidt idéløs lige nu. oO'
Elena Gilbert Madam Malkin medarbejder
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:20 am Det gør ikke noget, jeg overlever skam nok ^^ Det lyder som om jeg skal lave, så jeg tror jeg vil spørge om du har et bestemt sted du gerne vil have?
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:23 am Great. ^^ Well.. Det kunne i hvert fald være rart. Nej, det må være op til dig, men eftersom du jo er gået ud af skolen, tænker jeg et sted, i hogsmeade eller diagonalstræde.
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:28 am Hmm... Okay, det opretter jeg så ^^
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:31 am
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:33 am
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:34 am
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:39 am Altså, mener du i mig og Camilles emne? Eller at vi skal have et emne?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:40 am
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:41 am Skal jeg lige spørge Camille om ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:42 am
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:44 am Altså jeg er sådan set ligeglad med, om hun deltager i vores emne eller ej. Det er ikke noget problem for mig hvis hun gør. ^^
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:45 am Jamen så laver jeg et emne til os alle tre ^^
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:45 am
Gæst Gæst
Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 5:49 am
William Herbert
Alder : 30 URL Birthday : 10/10/94Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3Antal indlæg : 32 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 10:45 am Jeg kunne da godt tænke mig at emne med dig William er bare en ret så stor pigeelsker xD Men ak ja.. Hvad kan vi finde på?
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 11:28 am En til der vil emne, det strømmer jo bare ind med ansøgninger ^^ Anyways, har du en idé til plot eller?
William Herbert
Alder : 30 URL Birthday : 10/10/94Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3Antal indlæg : 32 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 11:39 am Hmm... Lad mig se... Hvad med vi starter med at finde ud af hvor det skal være henne ^^
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 11:44 am Har du nogen idéer? Husk at Elena er gået ud af skolen ^^
William Herbert
Alder : 30 URL Birthday : 10/10/94Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3Antal indlæg : 32 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 11:46 am Jaja ^^ Har jeg tjekket op på op til flere gangen :') Togstationen måske? :')
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 11:47 am Right, lyder fint for mig ^^ Kunne jeg lokke dig til at lave?
William Herbert
Alder : 30 URL Birthday : 10/10/94Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3Antal indlæg : 32 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 11:50 am Det kunne du nok godt lokke mig til... Men kunne jeg lokke dig til det x3? Min mor siger nemlig jeg skal i seng - eller har lige sagt det...
Alder : 31 URL Birthday : 16/06/93Humør : Decisions, decisions, decisions...Antal indlæg : 43 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 11:52 am Jeg fatter ikke jeg giver efter ^^ Nevermind, skal vi aftale et plot, eller skal vi bare tage det som det kommer?
William Herbert
Alder : 30 URL Birthday : 10/10/94Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3Antal indlæg : 32 Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^ Søn Feb 26, 2012 11:57 am You choose For det meste syntes jeg et plot enten ikke lige er så nemt at opnå ^^'
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^
Klik her ellers finder du jo aldrig ud af hvad det handler om ^^