Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Emily Night (86)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Afslappende //Privat - Camille Prew// Vote_lcapAfslappende //Privat - Camille Prew// Voting_barAfslappende //Privat - Camille Prew// Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Afslappende //Privat - Camille Prew//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Feb 25, 2012 5:16 am

S: De Tre Koste
T: 17:43
O: Andre troldmænd
V: Skyet.

Dian sad inde på værthuset De Tre Koste, og drak sig en drink. Han så ud over de andre muggler og troldmænd der tilbragte dagen her inde. Af en eller anden årsag følte Dian sig lidt til overs, måske var det fordi han gik ud af skolen før tid, eller fordi han var singel. Han ville nok bare have en at snakke med alt om! Men hvad kunne det være.. Det vidste han ikke selv, han drak lidt af sin drink og så ned i den bag efter.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Feb 25, 2012 5:18 am

Daphney vinkede farvel til sin bedste veninde som gik ind i Kandisbaronen. Daphney gik ind på De Tre Koste og satte sig ved et bord i nærheden af Dian. Hun vidste ikke Dian var der så hun læste en lille bog imens.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Feb 25, 2012 5:21 am

Camille kom langsomt gående ind på de tre koste. Døren lukkede sig langsomt i bag hende, imens hun så rundt. Hun ville gerne sidde sammen med nogle andre, men hun kun ikke ligefrem finde en hun rent faktisk kendte. De fleste havde jo også taget plads i grupper, hvor hun egentlig ikke ønskede at bryde ind. "hm.." måske skulle hun bare sætte sig hos en af dem der sad alene, der var trods alt nogle få der sad alene. Hun trak let på skuldrene og gik lidt længere ind, da hun måske ville kunne finde en, som hun muligvis kendte til, eller i det mindste bare havde set før.
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Feb 25, 2012 5:35 am

Dian rejste sig så op, han skulle på toilet. Han skubbede stolen ind, for hans drink glas var også tomt, så hvis det ville blive taget var det ok, han havde betalt. Han gik hen mod toilet døren, men stød dog ind i en pige med blondt hår, "Det må du virkelig undskyld," sagde han og vendte sig mod pigen. Han tog hånden til hovedet og så uskyldig på hende.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Feb 25, 2012 6:06 am

Camille stod lidt i sine egne tanker, så da der var en, der stødte ind i hende, trådte hun forskrækket nogle skridt til siden. Hun rystede halv forvirret på hovedet og så på personen. Det var en dreng, nok lidt ældre end hende. "åh... Det var lige så meget min fejl, så det går nok..." man kunne tydeligt høre på hende, at hun stadig var en smule overrasket, dog smilte hun svagt til drengen. Faktisk mindede han hende om en hun havde set før, men hun kunne ikke komme på hvem... Måske havde hun bare set ham før?
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Feb 25, 2012 8:53 am

Dian rykkede sig lidt så han ikke stod i vejen for andre der kom forbi. Han smilede lidt mere. "Har jeg ikke set dig før? Har du for nydlig været ned i Weasley butikken?" spurgte han hende så. Han havde glemt at han skulle tisse, men det kunne vel vente. Han kunne ikke sætte en finger på om hun havde været nede i Weasley butikken, han tog den ene finger op til hagen, så han så lidt professor videnskabs agtig ud. Han kendte hende ikke ved navn, selvfølgelig ikke, hun er jo elev på skolen. DER! Nu kunne han huske hvor han havde set hende. "Du er elev på Hogwarts ikke?" lød det så overrasket fra ham, han slå armene ud til siden, uden at ramme nogle heldigvis.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Feb 25, 2012 8:59 am

Hun begyndte efterhånden at smile mere afslappet, da han ikke bare vadede videre, men faktisk blev stående ved hende. "Eh.. Faktisk har jeg endnu ikke været derinde.. Jeg er dog gået forbi.." Hendes stemme var en anelse undrende, da hun ikke forstod hvorfor han spurgte. Det var vel af samme grund som hende, måske? Hun puttede roligt hendes ene hånd i jakkelommen og så afslappet på drengen foran hende. Hun fik et lettere overrasket udtryk i øjnene, da han spurgte hende om det. "Jo, det er jeg ... Men du går ikke på skolen, gør du?" Hun kunne tydeligt så at hun havde set ham før, men hun mindedes ikke at hun gik på skolen .. Det virkede helt vildt forkert, da hun normalt kunne kende mange af personerne på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Feb 25, 2012 9:10 am

Hans smil blev lidt mindre efter hånden, og et lille grin kom fra ham da hun sagde at hun ikke havde været i Weasley butikken endnu, han rettet blikket ned og kløede sig let på kinden, og vendte så blikke tilbage på hende, da hun sagde noget.
Han lænde sig lidt opad væggen og så påå Camille, han fik et lille smil på læberne da han havde ret med hun gik på skolen. "Nej, ikke mere, jeg gik ud for godt tre månede siden. Jeg havde ikke nogle vision med at skulle være noget skolen kunne komme med. Så jeg arbejde for hr. Weasley indtil jeg har fundet på noget," sagde han så, og rynkede panden lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyLør Feb 25, 2012 7:46 pm

Camille så blot på ham med et smil over sine læber. Hendes ene hånd hvilede stadig i jakkelommen, men ellers stod hun bare og så roligt på ham. Hun syntes nok hun have set ham før, så måske var det bare fordi han nogen gange befandt sig på skolen? Det var sikkert det. Hun så lidt rundt, bare for at få en idé om, hvad personerne omkring hende lavede. "Okay. Så du fuldførte ikke hele syvende år?" Hun vendte blikket mod ham og smilte mildt. Faktisk var hun egentlig en anelse ligeglad med om han fuldførte eller ej, og hun kunne egentlig selv tænkte til, at han ikke havde fuldført hele året.

Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyMan Feb 27, 2012 12:25 am

Nogle af hans venner gik forbi ham, men dog sagde de ’hej’ til ham. Han løftede hånden kort og tog den igen ned. Dian kiggede lidt rundt. Han vendte så blikket på hende. ”Nop. Det gjorde jeg ikke.. Jeg troede det gav sig selv?” sagde-spurgte han med et smil. Han kom så i tanke om at skulle på toilet. ”Skal vi side samme? Hvis ja. Jeg kommer om lidt,” sagde han og gik hen ad gangen ud til toiletterne.
Han anede ikke hvad han ellers skulle sige, hun virkede dog flink. Han kunne jo altid finde hende bag efter sit toilet besøg. Hvis han da kan huske hendes udseende.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyMan Feb 27, 2012 12:39 am

Stemmerne omkring dem var højlydte som sædvanelig, hvilket på et eller andet punkt provokerede hende lige nu.
Hun vendte blikket ned mod sine fødder, dog vendte hun det hurtigt mod ham, da han snakkede. "Tja.. Det gjorde det egentlig også..." Lige der, fik han hende faktisk til at føle sig lidt dum. Det havde jo givet sig selv, men alligevel havde hun ikke tænkt over det. Et smil bredte sig over hendes læber, hvorefter hun kløede sig let ved nakken. "Åh.. Ja okay. Okay?" Hun så lidt undrende efter ham, da han bare sådan gik, dog trak hun bare let på skuldrene og så rundt efter et tomt bord.
Hun vandrede langsomt over mod et bord, i det ene hjørne af rummet, på den ene side af trappen. Hun satte sig bare ned og så lidt rundt. Egentlig burde hun nok bestille en ingefærøl, men det havde hun alligevel ikke rigtig lyst til lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// EmptyMan Feb 27, 2012 12:48 am

Daphney gik udenfor. Hun tænkte lidt, og gik så tilbage til de andre. Hun kom i tanke om ferie, eller var det nu det?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappende //Privat - Camille Prew//   Afslappende //Privat - Camille Prew// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Afslappende //Privat - Camille Prew//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hygge med Camille Prew!<3
» Spørgning og Svar (Til Camille Prew)
» Boring day...~Camille Prew & Daphney Wynix~
» Eliksir med Prew?? (Privat)
» En snak med frøken Prew(Åbent emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hogsmeade :: De Tre Koste-
Gå til: