Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Eliksir med Prew?? (Privat) Vote_lcapEliksir med Prew?? (Privat) Voting_barEliksir med Prew?? (Privat) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Eliksir med Prew?? (Privat)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Riker D. Gordon

Riker D. Gordon


Alder : 27
Mand URL Birthday : 25/04/97
Humør : Den eneste tosse jeg vil være sammen med, er Romeo<3 (Laver tysk)
Antal indlæg : 32

Eliksir med Prew?? (Privat) Empty
IndlægEmne: Eliksir med Prew?? (Privat)   Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyFre Maj 25, 2012 12:30 am

Sted: Nede ad trapper og lige frem, til eliksir-klasseværelset.
Omgivelser: Nogle forskellige femte års elever, fra Gryffindor, Ravenclaw, Hufflepuff og Slytherin.
Vejr: Aner vi ikke, DA vi er nede i et rum, med stearinlys som lyser rummet op.
Tid: eliksir-tid!!

Inde bag de lukkede døre og vægge, sad en dreng med blondt hår, i sin skole uniform på. Han kiggede på pladsen ved siden af sig, Romeos Atkins plads.. Et svagt suk kom fra drengens læber. Han snakkede eller hviskede normalt altid med sin bedsteven, under timen, og når de skulle brygge selve eliksiren.
Drengens navn var Riker David Gordon. Men hans mor og papfar havde aldrig brugt navnet Riker. Kun hans bedsteforældre, for Davids far hed Riker, men som sagt moren og papfaren ville ikke mindes om Riker Gordon. David kiggede op på professoreren, da snakkede om hvilken eliksir de skulle brygge i dag. En sandheds-serum. En blålig, gemmensigtig drik, som man normalt ikke måtte bruge, men man skulle lærer at brygge den. "I skal arbejde i to mands grupper, og denne gang sætter jeg jer i grupper," sagde professoren, og et bange udtryk kom på Davids ansigt. NEJNEJENEJ! tænkte han: Nu kommer jeg aldrig i gruppe med Romeo, selvom han er syg! forsatte tanken på ham. Efter professoreren havde nævnt to grupper kom han til Davids navn "Tredje gruppe er, hr Gordon fra Hufflepuff, og hr. Atki.." sagde professoreren og kiggede hen på David. "Hvor er Atkins, hr. Gordon?" sagde han kort efter. "Han er vist syg?" sagde David i tvivl. Han var ikke helt sikker. "Nuvel, så må du være sammen med en anden, frøken Prew!" sagde professoreren og pegede hen på Prew, at hun skulle komme hen og få ham i gang.
Davids gled lidt ned ad sin stol, med armene om ryglændet. Han lagde hovedet tilbage, og lagde det på toppen af ryglændet. "Hvorfor er syg du bro?" mumlede han lavt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Eliksir med Prew?? (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Eliksir med Prew?? (Privat)   Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyFre Maj 25, 2012 7:07 am

Den blonde pige med sillefletningen i den ene side, sad bagerst i lokalet. Godt skjult af de andre elever, da eliksir ikke ligefrem var hendes stærke fag. Pigens navn var Camille Prew. Hun var en utrolig dygtig elev, men når hun kom ned i den kolde krypt, for at have eliksir, gik det helt galt. Hun kunne slet ikke makke med det. Faktisk havde hun virkelig svært ved det.
Hun havde siddet lidt i hendes egne tanker, indtil hun hørte sit navn blive nævnt. Eller egentlig bare hendes efternavn, men det var nok til at hun reagerede. Hun blinkede et par gange med øjnene, og så hurtigt op mod Proffesseren. Hun vendte så blikket mod drengen hun skulle arbejde sammen med, og sukkede lavt. Det var da fint nok, men hun håbede bare på at drengen, hun huskede som Gordo, var god til eliksir. Normalt var hun oftest sammen med en af de virkelig dygtige, eller alene. Hun havde aldrig været sammen med denne dreng før, men en gang skulle vel være den første, ikke?
Camille rejste sig langsomt op, og gik med tøvende skridt over mod drengen. Godt nok var hun en ret åben person, men at hun skulle være sammen med en helt fremmed, hun ikke engang selv havde valgt at skulle arbejde sammen med. Hvordan skulle det dog ikke komme til at gå.
Hun stoppede op lige lidt bag ham, og så bare tavst på ham. Egentlig overvejede hun hvad hun skulle sige, men hun kunne ikke rigtig komme på noget 'passende', for hun ville ikke skynde på ham, og opføre sig mor agtigt, som hun ellers nogengange kunne komme til. Hun stod bare, lettere utålmodigt, og ventede på at han ville rejse sig fra stolen, så de kunne går over til et bord, og tage kedlen og komme igang.
Tilbage til toppen Go down
Riker D. Gordon

Riker D. Gordon


Alder : 27
Mand URL Birthday : 25/04/97
Humør : Den eneste tosse jeg vil være sammen med, er Romeo<3 (Laver tysk)
Antal indlæg : 32

Eliksir med Prew?? (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Eliksir med Prew?? (Privat)   Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyLør Maj 26, 2012 2:27 am

David kunne tydeligt høre pigen, eller frøken Prew kom tæt. Camille Prew, fra samme årgang og fra samme år, som ham. Han lyttede til hendes tøvende fodtrin hen mod ham. Selv professoreren var færdig med grupperne, og gik hen til de store sorre grøder, men ventede.
De alle ventede, kun på én, ham. David gav et suk og rettede sig op, så de kunne blive færdig. Han var ofte meget heldig med sine serumer. Han fuldte blot opskreften, og så ikke helt. Han kiggede om på Camllie. "Dav Camllie, savnet mig?" sagde han med et smil på læben. Han rejste sig op og stræk ryggen armene og benene. Samt hovedet. Alt sagde mere eller mindre kænk.

//Sorry det korte svar.//
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Eliksir med Prew?? (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Eliksir med Prew?? (Privat)   Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyLør Maj 26, 2012 6:40 pm

Hun stod bare og så lidt på ham. Blond, og hun var efterhånden blevet sikker på at denne dreng, var Riker David Gordon. Drengen fra samme årgang og kollegium som hende. Hun havde aldrig virkelig snakket med ham, men en gang skulle vel være den første. Hun nikkede en anelse. Egentlig ventede hun bare på at han rejste sig op, da hun ingen intentioner havde om, at hive ham op af stolen eller sådan noget alla det.
Hun kunne ikke lade vær med at smile lidt, da han spurgte om hun havde savnet ham. For det var ment i sjov, da hun jo umuligt kunne savne en fyr hun knap nok kendte. Hun rystede en anelse på hovedet over ham. "Arh.. Det ved jeg nu ikke helt." Hun smilte da hun sagde det. Drilsk og lidt skævt.
Hun så lidt på ham, da han rejste sig og stort set alt på ham, sagde knæk. Det lød faktisk liiidt klamt, men hun lod bare som ingenting, og ventede på at blev færdig.
Hun så lidt rundt på de andre, og så over mod det tomme bord. "Skal vi komme igang?"

//Det samme her.//
Tilbage til toppen Go down
Andrew O'Wolffson

Andrew O'Wolffson


Mand Humør : Jeg skal være en glad mand, men hvordan kan jeg det uden en smuk kone/kæreste?
Antal indlæg : 5

Eliksir med Prew?? (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Eliksir med Prew?? (Privat)   Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyLør Maj 26, 2012 8:04 pm

//Må man joine? Jeg er eliksir lærer. Men det er op til jer, men hav en godt emne hvis jeg ikke må være med. Magiske Hilsner Andrew O'Wolffson//
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Eliksir med Prew?? (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Eliksir med Prew?? (Privat)   Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyMan Maj 28, 2012 6:54 pm

//Hvad synes du Gordo?//
Tilbage til toppen Go down
Riker D. Gordon

Riker D. Gordon


Alder : 27
Mand URL Birthday : 25/04/97
Humør : Den eneste tosse jeg vil være sammen med, er Romeo<3 (Laver tysk)
Antal indlæg : 32

Eliksir med Prew?? (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Eliksir med Prew?? (Privat)   Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyOns Jun 13, 2012 6:24 am

//Er lidt ude af tankegang, så det bliver nok lidt kradet//

Riker så på hende, han ... //Jeg lost.. D: //
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Eliksir med Prew?? (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Eliksir med Prew?? (Privat)   Eliksir med Prew?? (Privat) EmptyLør Jun 16, 2012 4:26 am

//Kender det alt for godt, fra mig selv. Bare svar, når du lige har kreativiteten til det. //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Eliksir med Prew?? (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Eliksir med Prew?? (Privat)   Eliksir med Prew?? (Privat) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Eliksir med Prew?? (Privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Afslappende //Privat - Camille Prew//
» Lektier i Eliksir
» Eliksir Time
» Hygge med Camille Prew!<3
» Spørgning og Svar (Til Camille Prew)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Timer-
Gå til: