Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Skoleballet :: Storsalen :: 3 Fre Maj 04, 2012 12:19 am
Den / de person(er) der skriver efter mig, må først skrive nåt 4 andre har skrevet, så alle kan være med, og sådan forsætter det.
S: Storsalen T: 18:00 V: Loftet har en smuk nattehimmel med halvmåne. O: Mange elever.
Dolora stod på scenen og ventede til alle at hun fik et tegn på at eleverne var inde. Hun havde sin lyserøde nederdel på, som gik hende til knæene, lyserøde højhælede og en hvid trøje under den formelle lyserøde jakke. Alle skolens kollegiummer og årgange var samlet der. Hun smilede stort, og med rat ryk og med en høj stemme sagde hun; ”Godaften elever, og velkommen til skoleballet,” hilste hun og grinede. ”Jeg vil i dag, og kun i dag give jer lov til at være tætte, så i kan danse.” fortsatte hun og kiggede lidt rundt. Hun lavede en lille hævning med sine hæle og satte dem så ned i scenens gulv igen. ”Men det er kun i dag!” gjorde hun opmærksom på. Hendes hænder var flettet sammen foran hende. Hendes negle var belagt med skrigende pink. ”Jeg vil bede jer om at morer jer – dog må i love mig at i ikke laver noget ballade!” sagde Dolora til sidst. Hun svingede med staven mumlede noget uhørligt og satte musik og sang på.