Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Dylan stod bag biksen, hun skulle give folk øl og mad og alt muligt andet, hun var iført en flot sort top og blå shorts, hun stirrede på alle omkring sig. "Omg tænk jeg valgte det her job", hun ser sig omkring og bliver lidt muggen. Tre drenge blinker til hende, men de er bare nogen værre kvajpander.
Emne: Sv: Arbejde, Arbejde, Arbejde! *Suk* Man Apr 23, 2012 4:47 am
Dian havde fri, og havde ikek løst til at træne på sin kost. Så han valgte at tage på D Tre Koste, og få en øl og bare slappe lidt af. Han kunne jo hjælpe lidt til, hvis det blev for hårdt, eller bare sige man skulle bruge en besværelse for at få tingene ud til borderne. Han gik hen til biksen, og smilede lidt. Han havde bare en sort t-shirt på, en grå hættetrøje ude over, og nogle shorts på, som var lidt slidte. "En øl tak, og.. Ikke andet," sagde han så, og smilte venligt til Dylan. Han vidste godt hvem hun var, men han var ikke sikker på om hun kendte ham.
Dylan Schoenfield
Humør : Single...:(. Antal indlæg : 78
Emne: Sv: Arbejde, Arbejde, Arbejde! *Suk* Man Apr 23, 2012 5:23 am
Dylan så på Wesley, hun begyndte at fylde en kop med øl. Og gik over til Dian. "Her" og gav ham øllen. Hun var egentlig ligeglad med at hun ikke opførte sig venligt nok, men og? Mudderblod eller halvblod, hun er ret ligeglad med ham. "Hvordan går det med kæresten?" Spurgte hun hurtigt og lidt koldt.
Dian ventede ikke længe før Dylan kom med hans øl. Han så lidt overrasket over hendes adfær. Men det kunne han jo ikke blande sig i. Han skulle til at tage en slurk af sin øl, da hun spurgte ham om noget, "Huh?" sagde han hurtigt og så på hende. "Fint, vil jeg mene, jeg ser hende bare ikke så tit.. Hvorfor?" spurgte han så. "Hvordan går det med Kashie-Kashmir?" sagde han så lidt drilsk.
Dylan så lidt vredt på ham. "Skal du være flabet Wesley?" Spurgte hun vredt og koldt, og så tabte hun et glas vin over hans bluse. Hun skreg hurtigt og tgg sin tryllestav frem. "Ej det må du undskylde" men hun lød stadig ret vred og muggen. Imens hun så på ham igen.
Emne: Sv: Arbejde, Arbejde, Arbejde! *Suk* Fre Feb 22, 2013 8:24 am
Dian så på hende med lidt overrasket øjne. "Nej, du skal ikke undskylde, jeg burde ikke drille dig med ham.." sagde han og drak af sin øl. "Men ville du ikke sidde ned?" spurgte han så og tørte sig om munden. Han kendte ikke rigtig Dylan, men ville da give hende en chance, fuldblods eller ej, han havde jo været aller bedstevenner med Kashmir som var fuldbolds.