Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 28 URL Birthday : 08/03/96 Humør : Nydeligt vejr? Næ det er såmen bare GRÅT! Antal indlæg : 37
Emne: Snakker man med Wesley? //Til Dian// Man Mar 12, 2012 7:19 am
S: Hemmelige Korridorer V: Torden og Lynild T: 18:30 O: Kun mig og Dian
Madeleine stod og nippede til sit kamera, hun smilte. En nøjagtig kupi af Kashmirs, hun kiggede på sine slidte converse og rettede på sin sorte jakke. Hun smilte og læste i et blad,
Emne: Sv: Snakker man med Wesley? //Til Dian// Man Mar 12, 2012 7:24 am
Af en eller anden mærkelig årsag, var Dian på skolen, om aften. Hvorfor, vidste han knap nok. Han gik langs de hemmelige korridorer. Hvad skulle han fortage sig. Han gik med hænderne i lommerne, og hovedet lagt lidt tilbage.
Madeleine Munroe
Alder : 28 URL Birthday : 08/03/96 Humør : Nydeligt vejr? Næ det er såmen bare GRÅT! Antal indlæg : 37
Emne: Sv: Snakker man med Wesley? //Til Dian// Man Mar 12, 2012 7:25 am
Madeleine så Dian Wesley komme, hun var mugglerfødt. Men whatever? Hun ville kun mobbe dem når Kashmir var i nærheden. Hun var bare helt væk i ham.
Emne: Sv: Snakker man med Wesley? //Til Dian// Man Mar 12, 2012 7:30 am
Dian stoppede op, og kiggede på noget. Noget han endelig aldrig havde lagt mærke til, et trofæskab med Harry James Potter. Dian vidste godt hvem han var. Han gik hen ved siden af Madeleine, hvor skabet stod. "Hmm.."
Madeleine Munroe
Emne: Sv: Snakker man med Wesley? //Til Dian// Man Mar 12, 2012 7:31 am
Madeleine så straks Dian. Hun kendte ham ikke særlig godt, men tiede alligevel.