Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night! Søn Mar 04, 2012 8:28 am
Hun grinte "Jooov du er sindsygt ond" Hun prøvet at puffe ham væk men kunne ikke. Hun blev dog ved med at grine.
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night! Søn Mar 04, 2012 8:29 am
Camille gik bare mod lyden at stemmerne, og kun kunne da også se to personer nu, dog kunne hun ikke helt finde ud af hvem personerne var, men det ville nok komme, når hun kommer tættere på. Et svagt smil krusede over hendes læber.
Daniel Blue
Humør : Glad Antal indlæg : 71
Emne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night! Søn Mar 04, 2012 8:31 am
Daniel stoppede med at kilde Emily. "Jeg fik helt ondt i hænderne"
Emne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night! Søn Mar 04, 2012 9:31 am
Hun smilte "Det er rigtig flot der mangler bare noget.." Hun trak sin stav op og prikket let til sit hår, og puff så blev det brunt. "Nåh?" Sendte dig et smil
Daniel Blue
Humør : Glad Antal indlæg : 71
Emne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night! Søn Mar 04, 2012 9:33 am
Daniel smilte. "Det er da ret pænt"
//Skriver du at det var din bror som har klippet dit hår, på din profil?//