Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Kontor-snak med Emily Night Ons Feb 22, 2012 8:36 am
O: Ingen (Bortset fra Alexander) S: Mit kontor V: Snestorm T: 17:30
Alexander sad på sit kontor. Han ventede på Emily Night da de skulle have en samtale, han var ikke ond men han har fået besked at straffe eleverne. Hvilket han ikke syntes om
Emne: Sv: Kontor-snak med Emily Night Ons Feb 22, 2012 8:58 am
Gik hen af gangen hen til Woodness kontor og banket let på døren tre gange. Jeg åbnet stille døren og kikket ind. "De ville tale med" sagde jeg i et letter nerøst tonefald.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kontor-snak med Emily Night Ons Feb 22, 2012 8:59 am
Alexander nikkede og så på dig. "Ja....Jeg har hørt at du ikke har været ordenlig over for en hvis Daphney Wynix"
Emne: Sv: Kontor-snak med Emily Night Tors Feb 23, 2012 8:38 am
"Tjo... Jeg vil ikke ligefrem sige jeg har drille hende..." Jeg hævet det ene øjnbryn.
Lando O'Connor Hufflepuff - Overhoved
Humør : What if I say I will never surrender? Antal indlæg : 28
Emne: Sv: Kontor-snak med Emily Night Fre Feb 24, 2012 3:56 am
En mand kom gående hen til døren af Professor Woodness kontor. Man kunne tydeligt se at han hverken var elev eller vejleder, næ, han var nemlig den nye professor i flyvning Lando O'Connor. Han var iført en standard sort kappe og et jakkesæt lignende inden under, han lignede bare generelt en ultra kedelig og tør lærer. Han havde godt set hans opslag på opslagstavlen, og havde tænkt at han måske tog tingene lidt for tungt, hvilket han ville snakke med ham om. Tre høje bank ville kunne høres inde i kontoret. Mens Lando ventede på et svar lagde han øjet mod døren. Han var bare for nysgerrig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kontor-snak med Emily Night Fre Feb 24, 2012 5:40 am
Alexander smilede ikke, han gik over mod døren og lukkede op. "Ja???"
Emne: Sv: Kontor-snak med Emily Night Fre Feb 24, 2012 7:11 am
Da det banket på døre og professer wodness rejste sig, satte jeg mig på den stol jeg havde stået siden af.
Lando O'Connor Hufflepuff - Overhoved
Humør : What if I say I will never surrender? Antal indlæg : 28
Emne: Sv: Kontor-snak med Emily Night Fre Feb 24, 2012 8:00 am
Da døren blev åbenet var Lando lyn hurtigt til at komme ind. "Alexander, du ved vel godt jeg respektere dig, men jeg trænger mig lige ind" mumlede Lando og gik inden for i kontoret. "Frøken Night, tør man spørge hvorfor De ikke er i Slytherins opholdsstue?" sagde Lando og skiftede hurtigt sin opmærksomhed til Alexander, "Det her, bragte mig herhen" sagde Lando og fandt et papir frem, et samme papir som Alexander havde hængt op omkring 'slemme og gode' elever. "Kan du forklarer?" sagde Lando og så på ham.