Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Sv: Søgning af lidt af hvert? Ons Feb 29, 2012 12:19 am
Skal jeg nok ^_^
Hvorhenne?
Narcissa Mortis
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: Søgning af lidt af hvert? Ons Feb 29, 2012 2:38 am
Jeg vil også gerne ^^
Silke Martinez Ollivanders II medarbejder
Alder : 31 URL Birthday : 24/11/93 Humør : Hello my dear. Antal indlæg : 28
Emne: Sv: Søgning af lidt af hvert? Fre Mar 02, 2012 1:48 am
Hmmm.. You choose :3? Det lyder godt Narcissa Men ja... har du en ide til et plot, eller en realartion som de kan have? :3
Narcissa Mortis
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: Søgning af lidt af hvert? Fre Mar 02, 2012 1:50 am
Det kunne være sjovt med en fjende (:
Kashmir Jonathan Journalist
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: Søgning af lidt af hvert? Fre Mar 02, 2012 2:09 am
HAHA xD Jeg ved bare at Silke starter med at tænke 'FUCK' men jeg ved at hun vil sige okay til det xD
Emne: Sv: Søgning af lidt af hvert? Tors Mar 08, 2012 8:40 am
Emh, okay
Ti stille Kashmir... Du ødelægger mit ry xD
Emne: Sv: Søgning af lidt af hvert? Tirs Mar 13, 2012 3:00 am
Yearh.. Emh.. DIAN! Hvem laver? :3 EMILIA! Har du lavet det :3? DAPHNEY! Hvem laver...? Håber du stadig er aktiv :3 ELENA! Har du lavet det? Eller skal jeg komme med et sted? NARCISSA! Skulle vi i gang ^^?