Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 28 URL Birthday : 16/06/96 Humør : Until you find someone as open and brave as you, you're going to have to get used to going it alone. Antal indlæg : 90
Emne: Søger... Lidt af hvert! Lør Apr 28, 2012 3:53 am
Hejsa allesammen. Nu er jeg færdig med at 'forberede' min person. Fikse ting og sådan noget, så nu vil jeg lidt i gang også.. Jeg har nogle forskellige ting jeg søger, så jeg ikke starter op som en på syvende årgang, uden at kende nogen som helst overhovedet.
Nå, men altså.. Jeg søger; •En barndomsven. En han har kendt gennem livet, både da han ikke var på Hogwarts og igennem hans tid på skolen. Altså en han har kendt, siden han var helt lille. Omkring de seks-syv år måske. Sådan en han virkelig kan snakke med og betro sig til, uden det kommer videre til en tredje. ~ Karolina Johan.
•Evt. familie. Ikke nogen søskende, men noget som en kusine/fætter eller sådan noget allá det. Det med efternavnet behøver vi sådan set ikke tænke på, så længe det er fætter/kusine eller længere ud. Det behøver folk nemlig ikke nødvendigvis have det samme efternavn. ~Fætter; Andreas Howpe. Kusine; Angela Andrews.
•En slags fjende. Sådan en af de der personer, hvor man slet ikke dur sammen. Ikke kan tale sammen uden det går en anelse galt og sådan noget. En hvor de helst undgår hinanden.
•Og tja.. Så søger jeg self. også et emne, da jeg jo trænger til at komme i gang.
Her siger jeg så tak på forhånd, hvis i gider noget af dette.(: //Christopher.
Sidst rettet af Christopher Parker Fre Maj 11, 2012 1:11 am, rettet 1 gang
Dylan Schoenfield
Humør : Single...:(. Antal indlæg : 78
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Lør Apr 28, 2012 8:24 pm
Jamen Jamen, jeg kan ikke være i familie med dig hvis du er halvblods eller mugglerfødt
Andreas Howpe Minister for Magi
Alder : 37 URL Birthday : 09/08/87 Humør : Alt det papir arbejde er hårdt... Antal indlæg : 15
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tirs Maj 01, 2012 10:28 pm
Vi kunne godt være fætre? Jeg kunne godt ændre navn til Parker.
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tirs Maj 01, 2012 10:34 pm
Vi kunne godt være barndoms venner, eller den slags fjende. Du styre helt selv.:-D -tror bare det bedste de er barndoms venner, da de begge er på sammen kollegium. :-)
-Og Dylan... Du kan se om han er fuldblod eller ej... Under informartioner, som man kan se, under hans billed?
Christopher Parker
Alder : 28 URL Birthday : 16/06/96 Humør : Until you find someone as open and brave as you, you're going to have to get used to going it alone. Antal indlæg : 90
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Ons Maj 02, 2012 3:07 am
Det lyder godt Andreas. (:
Karolina, det lyder godt med barndomsvenner. Det kunne vi da godt være.(:
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Ons Maj 02, 2012 3:09 am
Jubi!! :-D
Christopher Parker
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Ons Maj 02, 2012 3:21 am
:DD
Angela Andrews
Alder : 29 URL Birthday : 05/11/95 Humør : You have to learn the rules of the game, and then you have to play better than enyone else Antal indlæg : 5
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 12:59 am
Jeg vil da rigtig gerne plotte med dig ^_^
Nogle idéer? xD Ellers, kunne vi være fætter og kusine? :-)
Christopher Parker
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 6:10 am
Det lyder godt Angela. ~Hvorhenne så?
Hm.. Det kunne vi da godt. Mangler nemlig stadig et familiemedlem.
Alder : 37 URL Birthday : 09/08/87 Humør : Alt det papir arbejde er hårdt... Antal indlæg : 15
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:27 am
Kære Fætter, skal vi emne?
Christopher Parker
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:34 am
Det lyder godt. Hvor henne? (:
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:35 am
Nok et sted hvor jeg kan være.
Christopher Parker
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:36 am
Så tænker jeg evt. et sted i Diagonalstræde.
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:41 am
Jep.
Christopher Parker
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:44 am
Hvilket sted vil du så helst befinde dig? En fin mand fra ministeriet du ved, kære fætter.
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:45 am
Der burde være en gå gade.. Men bare find det fineste sted hvor vi kan mødes.
Christopher Parker
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:49 am
Hm.. Tager lige et kig på, hvilket sted der er finest på diagonalstræde.
Christopher Parker
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:54 am
Beklager fætter, men jeg smutter altså nu.
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:55 am
Det er okay.
Angela Andrews
Alder : 29 URL Birthday : 05/11/95 Humør : You have to learn the rules of the game, and then you have to play better than enyone else Antal indlæg : 5
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Tors Maj 10, 2012 7:52 pm
Hmm... Det skal da være et sted på skolen... Hvad med Gryffindors Opholdsstue?
Yay, så siger vi det, fætter xD
Christopher Parker
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Fre Maj 11, 2012 1:09 am
Ja, det lyder godt. Er du så sådan en, jeg kan overtale til at lave det?
Cool. xD
Angela Andrews
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Fre Maj 11, 2012 8:16 am
Tja, det kunne du da sikkert godt xD
Christopher Parker
Emne: Sv: Søger... Lidt af hvert! Søn Maj 13, 2012 2:24 am