Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Nogle der gider emne? Lør Feb 25, 2012 5:03 am
Davs mennesker. Er der en af jer der gide emne med mig? Og Daphney nu skal du ikke skrive mig, for vi emner allerede! Jeg kan bare ikke være så meget på skolen da jeg er gået ud.. Men jeg må godt somme tider.. Men er med på korte og lange svar til emner. Selvom blandingen nok er sjoves. Jeg er fresk på at lave emnet, men så skal vi bare lige aftale hvor? :3
Dian Wesley
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: Nogle der gider emne? Lør Feb 25, 2012 5:07 am
Well.. Jeg vil da meget gerne. Må så lige sige, at det er lidt forskelligt hvor lange mine svar bliver. Lige nu sidder jeg dog på en IPad, så det ville være rart hvis du måske, gad lave det? ellers kan jeg lave det senere i dag..
Emne: Sv: Nogle der gider emne? Lør Feb 25, 2012 5:09 am
Det kan jeg skam godt!! Og jeg skrev jo jeg var fresk på korte og lange svar, jeg har set nogle af dine svar med professor Timothy de er da fine de svar.
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: Nogle der gider emne? Lør Feb 25, 2012 5:11 am