Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:26 am
S: Søen T: 16:45 O: Dyrene V: Skyfri himle med en fin sol der varmer vandet og andre ting
En bluse og en hætte trøje lå på stenene, samt nogle sko og sokker lå ved siden af, lidt væk fra vandet, for ude i vandet var der en der svømmede rundt. Den der svømmede rundt var Dian Wesley, han havde sine badebukser på. Han var ikke fuldt med muskler, nej og jo. Han havde skam muskler, han trænede dem bare ikke frem. Han var flad på maven, men det var dog pænt til ham, også han fin formede overarme. Han gik op mod land da han endelig kunne, så sin lille taske*, i den lå der hans håndklæde og ikke andet. For hans bluse og hættetrøje lå ved siden af sammen med hans sko og sokker.
//*Tasken er som Hermiones bare i drengeudgave, plus sådan set badebukserne ud : http://static.smartkids.dk/smartguy/125084/1/125084_1_2_1.jpg //
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:30 am
Daphney gik ned imod søen. Da hun så en dreng, ikke bare en normal dreng. Næ det var Dian Wesley. Hun satte sig ved kanten og smilte
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:32 am
Dian så godt en komme inden fra skoven, men han kunne ikke se hvem det var. Da han kom op på land, så han at det var den skønne Daphney Wynix. "Jamen halløj Daphney," sagde han smilene og gik over til tasken og trak et håndklæde op og tørret håret lidt, og så hen på hende. "Sig mig, følger du stadig efter mig?" sagde han så med et svagt grin.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:33 am
Daphney smilte lidt komisk. "Nej jeg tænkte bare om du og jeg kunne lave lektier "Sammen?"."
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:36 am
Dian fik et smil på læben over hendes spørgsmål. Han gik hen og satte sig foran hende på hug. "Jeg er gået ud af skolen? Så det ville være svært for mig at lave lektier.. Du kunne også lade mig hjælpe dig med dine lektier her ude?" sagde han smilene og charmende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:38 am
Daphney smilte stort. "Det var det jeg mente dumrian" hun tog sin bog og slog den let i hovedet på dig. Hun grinte og så på dig, hendes hår var blevet uglet og hendes sko blev våde. Hvilket var pigernes svaghed
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:41 am
Pigernes svaghed? .__.
Dian tog sig til hovedet. "Ikke slå, ellers puss jeg professor Kent på dig," sagde drilsk, "Hvad er det så du skal have hjælp med?"spurgte han så og tog bogen ud af hænderne på hende. Han så på Daphney, hendes uglet hår og våde sko. "Hvorfor har du føderne i vand?" spurgte han så med et lille smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:43 am
Daphney lo og stoppede. "Jeg skal have hjælp til Eliksir, Forvandling og FMMK, og så er det fordi jeg kan godt lide når fiskene napper i mine tæer"
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:51 am
"Okay.." sagde Dian og trak på skulderen. "Lad os starte med FMMK, det er det sjoveste.." sagde han så og rejste sig op. "Må jeg endelig spørger om du har nogle ehm.. kæreste?" spurgte han så og så ned på hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 4:52 am
Daphney smilte svagt. "Nej han døde for et år siden"
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 5:10 am
Dian lagde hovedet tilbage. Det var ikke hvad han forventede. "Hm... Hvilken besværgelse er det du skal lærer til på Fredag, hvis det da er en besværgelse?" sprugte han så.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 5:13 am
Daphney lo. "Jeg skal lærer om Animguser og Metamorfmaguser" hun burde ikke nævne det
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 5:19 am
Dian vendte hurtigt blikket på hende. "I skal da ikke lærer om Animguser? Det er jo latterligt? Ingen gang jeg har lært det, og det er et af de sværeste ting at lærer.. Man skal være klog og snedig eller bare gammel og vis til at kunne bruge den besværgelse?" sagde Dian med en far truene tone.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne// Lør Feb 25, 2012 5:20 am
Daphney sukkede. "Jeg er Metamorfmagus og jeg kender besværgelsen til Animagi"