Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
A little war? [To: Katherine] EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
A little war? [To: Katherine] EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
A little war? [To: Katherine] EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
A little war? [To: Katherine] EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
A little war? [To: Katherine] EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
A little war? [To: Katherine] EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
A little war? [To: Katherine] EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
A little war? [To: Katherine] EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
A little war? [To: Katherine] EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Camille Prew (185)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Nidkjær (99)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Emily Night (86)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Remus Watson (72)
A little war? [To: Katherine] Vote_lcapA little war? [To: Katherine] Voting_barA little war? [To: Katherine] Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
A little war? [To: Katherine] EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
A little war? [To: Katherine] EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
A little war? [To: Katherine] EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 A little war? [To: Katherine]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptySøn Maj 13, 2012 1:10 am

Sted: Biblioteket
Tid: 11:34
Vejr: Letskyet.
Omgivelser: Bøger og andre mennesker.


Inde på biblioteket, nede i den forbudte afdeling, der var en dreng, fra Ravenclaw, han havde listet sig der ind, for at finde nogle besværgesler han kunne bruge, forhekselser og den slags. Han havde en sort hættetrøje på, og en sort t-shirt inden under, med noget blåt på, og nogle grålige bukser, og nogle kæder på. Han havde voks i håret, så det lidt skævt opad (påklædning). Han havde sin tryllestav i baglommen, og han havde fundet en bog, en bog han ikke skulle have taget, han åbnede den, og det var en skrige bog, så den skreg lige da han åbnede den. Han smed den og faldt om på røven, og så ud som om han havde så Nidkjær i undertøj.

//Skriver sådan cirka denne længde. :)//
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptySøn Maj 13, 2012 1:22 am

//Helt okay xD

På: http:://ladiesblog.karmaloop.com/files/2011/12/nina-dobrev-celebrity-style-290x290.jpg

Katherine sad inde på biblioteket men ikke henne ved den forbudte afdeling. Katherine var ikke en mønster elev men hun var heller ikke en der brød reglerne og sådan. Hun afleverede altid lektierne til tiden og hun hørte efter i timerne men nogle gange var grunden også at hun fik lov til at kigge efter en af sine kollegie kammerater.
Katherine sad og læste i en bog om planter. Hun havde aldrig rigtig været god til Botanik og hun kunne faktisk heller ikke lide faget. Det var bare så kedeligt! At lære om planter! Helt ærligt! Hun ville meget hellerer hoppe i søen og blive ædt af kæmpe blæksprutten hvis det skulle være. Katherine havde ikke særlig mange positive tanker om faget men det kunne også være ligemeget. Hun smækkede bogen i da hun hørte en skrige. det kom fra den forbudte afdeling. Hun kiggede hurtigt derhen og så en dreng. En dreng der så helt skræmt ud...
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptySøn Maj 13, 2012 1:30 am

Charlie kravlede hurtigt hen til bogen, og smækkede den i. Han så sig om, i håb om ingen havde hørt eller set ham. Han brød normalt aldrig reglerne, men han ville lærer noget der var vær at lærer. Han rejste sig op, og stillede bogen på plads. Han kiggede så om, og så sin stav, den var gået i to dele. Han tog sig til hovedet og skulle lige til at råbe fuck!! Han bukkede sig ned og at tale stavens top, og en svag sukken kom fra ham. "Hvorfor?" mumlede han for sig selv, og tog den anden del, der lå i baglommen på ham, han kiggede nøje på dem. Han kunne vel spørger Silke Martinez, hun arbejde jo i tryllestavs butikken.
Charlie kiggede igen rundt, men nu opdagede han Katherine, han blikkede nogle gange. "Ups..?" sagde han, uden rigtig at vide hvorfor. "Du så vel ikke noget?" spurgte han nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptySøn Maj 13, 2012 1:39 am

Katherine fulgte den fremmede drengs bevægelser og kiggede på hans ødelagte tryllestav og fik lidt ondt af ham. Det var aldrig sjovt at miste en tryllestav men man kunne jo godt få den ordnet. Hun smilede til ham da han snakkede til hende. "Jeg undskylder... Jeg så desværrer det hele..." sagde hun og bed sig lidt i undelæben. Det var ikke hårdt men bare blidt. Hun kiggede ned på plante bogen og skar en grimasse. *Det er en klam bog* tænkte hun og kiggede så hen på drengen igen. "Du har ikke fået tilladelse til at gå derind vel?" spurgte hun venligt og pegede ind. Hun havde selv prøvet at liste ind i den forbudte afdeling før men hun var bare aldrig blevet opdaget hvilket hun var meget taknemlig for.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptySøn Maj 13, 2012 1:47 am

Charlie trak på smile båndet, han havde vidst set hende før.. Han kiggede lidt længe på hende, som om han var fortabt af hendes skønhed.. "Gryffindor! Det der jeg har set dig!" sagde han med et kæmpe smil. Men da han hørte nogle tusse af ham, så ham om. Han kiggede så ned på sin stav igen. Suk. Han gik ud fra den forbudte afdeling. "Det er fair nok... Jeg kan jo ikke forbyde dig at se hvordan jeg dummer mig," sagde han med et lille flirtende smil. Han ville gøre alt, for at blive forelsket i hende, og ikke i Kasper.
Han kiggede så på hendes bog. "Oh... Botanik.. Det bliver sjovt.. Vent.. Går vi ikke i samme klasse? Er du på dit 6 år?" spurgte han så, og så undrende på hende. Han trak på smilet over hendes spørgsmål. "Ikke rigtigt.. Ville det hjælpe hvis jeg sagde at jeg kiggede efter forhekselser?" spurgte han så, og tog Katherines bog fra hende: "For at skifte emne, jeg elsker botanik! Men ikke lige så meget forhekseler," sagde han høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptySøn Maj 13, 2012 2:03 am

Katherine smilte til ham da han nævnte at han sikkert havde set hende før. "Ja... Jeg er en lille løve." sagde hun og grinede lidt. Hun grinede lidt lavt sf ham da han så på sin stav og sukkede. "Du kan sikkert få den ordnet hos Ollivanders heller noget." sagde hun opmuntrende til ham. Hun vidste hvordan det var at ødelægge sin stav. det var aldrig sjovt men hun havde godt nok også fået den lavet igen. Katherine smilede flirtende tilbage til ham da hun ellers ikke rigtig vidste hvad hun skulle gøre. Hun havde vænnet sig til at nogle af fyrene på skolen gav hende nogle blikke men nogle gange var det virkelig underligt syntes hun.
Katherine kiggede ned på bogen da han nævnte ordet Botanik. "Øøøhm... Jeg syntes ikke helt Botanik er... Sjovt." sagde hun og kiggede væk. "Men...Jo jeg går på 6 årgang. Jeg kender ikke de fleste af dem der har faget sammen med mig." Katherine slap bogen så han kunne tage den og hun kiggede så op på ham igen. "Virkelig? Jeg hader virkelig det fag..." sagde hun og bed sig lidt i læben. Det var lidt akavet at snakke med en der elskede hendes hade fag.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptySøn Maj 13, 2012 2:14 am

Charlie kiggede på hende "En smuk løve," sagde han og så ned på hende, han kørte noget af hendes hår om bag øret. "Jo, det kan jeg måske.. men jeg tror ikke han bliver glad.. men ellers spørg jeg Silke Martinez," sagde han med et svagt smil. Han kiggede ned af hende, hun var godt klædt og så godt ud. Selvom han var biseksuel, ville han godt have en kæreste med smag, og hun havde go' smag. "Hvad, må jeg hører hvad dit navn, smukke?" spurgte han så, og så på hendes med hans øjne som var meget optaget af at se hvor skøn hun var.
"Forstår jeg godt, jeg hadet det også, indtil jeg kom til at angribe en pige fra gryffindor, med en plante.. Du minder lidt om hende," sagde han så med et svagt grin. "Men jeg er Charlie Jan Johan, min far kunne godt lide at mit navn skulle have et lille rim. Men jeg tro vi har botanik sammen," sagde han og kiggede så i hendes bog. "Skal vi snak om noget andet en botanik?" spurgte han så.

//Skal logge...^^'//
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptySøn Maj 13, 2012 2:26 am

Katherine smilede til ham. "Tak." sagde hun så venligt og kiggede ned da han fjernede håret fra hendes ansigt og om bag hendes øre. "Det har du nok ret i. Det er aldrig sjovt at være sammen med en der elsker tryllestave så højt som ham med en tryllestav der er flækket." sagde hun og lo stille så hun ikke forstyrrede nogen.
Katherine smilede flirtende til ham da hun godt kunne se på hans øjne at han tjekkede hende lidt. ud. "Jeg hedder Katherine. Katherine Wood med en hel masse mellemnavne." sagde hun og lo igen. Katherine stoppede med at le da han nævnte det med planten. Det var faktisk hende han havde fået en plante til at overfalde. Hun kunne tydeligt huske det og det var også en af de mange grunde til at hun hadede Botanik. "Øhhm..." sagde katherine og rømmede sig lidt. "Det var faktisk mig som du... Pudsede en plante på..." sagde hun og kiggede væk. Hun havde det lidt underligt over at det var grunden til at han kunne lide faget. Hun kiggede ikke på ham da han sagde sit navn. Hun havde nok hørt det et par få gange før. "Jamen så hej Charlie..." sagde hun og smilede mens hun så ned i gulvet. "Jo tak..." sagde hun musse stille og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 2:11 am

Charlie kiggede ned på bogen og åbnede den, han kiggede efter en bestemt blomst. Han kiggede ind i mellem som når hun sagde sit navn. Han kendte det navn. Det var den pige nogle af de andre havde grinet af, han trak på sit smile bånd. "Ollivander overlever nok.. Måske" saggde han og kiggede uroligt rundt. 'hvordan kan jeg flirte med den pige, jeg pussede en plante på??' tænkte han lidt.
"Det må du altså undskylde, jeg ville ikk-" han skulle lige tænke den sætning i gennem. "Undskyld frøken Wood," sagde han så bare. Han så på hende med et uskyldigt men flirte smil og blik. "Jeg vil altså aldrig såre dig, det unaturligt for biseksuelle at såre begge køn," sagde han så og lagde bogen under armen og lagde begge hænder på hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 2:44 am

Katherine grinte da han nævnte Ollivander. "Ja måske." sagde hun så og kiggede lidt væk med et smil på læberne. Da han kaldte hende frøken Wood smilte hun lidt og lo så. "Frøken? Det er jeg nok liiiiiidt for ung til." sagde hun og lo igen. Da han lagde hans hænder på hendes skuldrer kunne hun ikke gøre andet end at flytte sig en lille smule længerer hen til ham. "Så du er biseksuel?" spurgte hun venligt og måske endda lidt flirtende. Hun vidste ikke rigtig hvordan det var at være til begge køn men hun kunne nu godt forstå hvis han var en smule trist over at blive forelsket i en dreng og at drengen ikke selv var biseksuel eller måske endda homoseksuel. Det var jo ret normalt at være til begge køn eller sit eget. Katherine forstod ham i hvert fald.

//Jeg er altså virkelig ked af at det blev så kort :/
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 2:53 am

"Men er aldrig for ung til at være frøken," sagde han. Han gad ikke snakke mere om Ollivander. Det ville bare plage ham for meget. Han smilte svagt, da hun kom lidt tættere. Han vidste ikke helt hvad han skulle spige før hun spurgte til om han var biseksuel. "Ja..? Det vil jeg da mene, da jeg tiltrækkes af både drenge og piger, som fx af dig?" sagde han på en spørgende måde. Han kørte hænderne lidt op til hendes hals, så han holdte let om hals og skulder. "På en måde, gad jeg gerne prøve at kysse dig?" sagde han og så lidt alvorligt på hende.


//Det er okay, og selv undskyld...:(//
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 3:14 am

katherine smilte til ham. "Det er der jo noget om." sagde hun så.
Hun smilte til ham da han snakkede om hans seksualitet og nikkede stile. Hun blev også en smule facineret af ham. Han turde at snakke åbent om det og det respekterede hun. Katherine stoppede stille med at smile da han kørte den ene hånd op til hende hals. Hun havde sådan set aldrig prøvet at en dreng sagde at han ville kysse hende. Hun var helt mundlam og kunne ikke gøre andet end at tige helt stille. Hun kunne godt se alvoren i hans blik. Tager stille fat om hans hånd der stadig ligger på min skulder. Katherine flettede stille deres fingrer selvom hun ikke var sikker på om det var okay med ham så hun slap hans hånd hurtigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 3:30 am

Charlie så på hende uden et smil. "Altid," sagde han stille. Han fik et svagt smil på læben af hende. Som tiden gik for ham. Hann rykkede hovedet tætter mod hende, men trak det tilbage, og slap hendes skuldre og hals. Han tog bogen under armen og gik hen mod den forbudte afdeling. "Jeg tror lige jeg gemmer mig lidt, for de andre," sagde han. Uden at se om på hende. Han havde godt de andre kigge lidt, men han gad ikke være et snakke emne for de andre. Han glemte bare af aflever hendes bog igen. Han gik ned mod enden af den forbudte afdeling og kiggede lidt på bøgerne der. Han kiggede så ned på hendes bog.
"Katherine Wood, smukt navn," sagde han for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 3:37 am

katherine stod bare helt stille da han gik. Hun kiggede rundt og så dem der kiggede. Hun blev godt vred og løb så hurtigt efter Charlie. Hun ville ikke havde at han gik og hun var ligeglad med om hun fik ballade for at være inde ved den forbudte afdeling uden tilladelse. Da hun fik øje på ham skyndte hun sig derhen og tog hans hånd i sin. "Charlie... Hvorfor gik du?" spurgte hun stille og flettede sin fingrer med hans. Hun havde ikke tænkt sig at give slip overhovedet. Godt nok havde han fået en plante til at angribe hende og sådan men hun var ligeglad. Hun syntes han var virkelig sød og venlig og hun ville ikke havde at han gik væk.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 3:49 am

Charlie hørte en komme løbende, han kiggede op, og bang! Der stod hans lille prinsesse, han kiggede så ned på deres hænder. Hans hjerte begyndte virkelig at banke, som da han første gang så Kasper. Han sank en klump.
Han trak så Katherine ind til sig, og lod bogen alde på gulvet, han tog den anden hånd om hende. "Jeg vil ikke være på alles læber, det nok Stephanie fra mit kollegium er," han lagde panden mod hendes. Han så hende i hendes øjne og smilte svagt. "Du er utrolig smuk, ved du godt det?" spurgte han så. Stille og roligt begyndte Charlie at kysse den åh så skønne gryffindor pige. Han lukkede roligt øjnene i. Hans kys var både blidt og stille.
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 3:55 am

Katherine blev overrasket men også virkelig glad da Charlie holdte hende ind til sig. Hun smilede til ham da han sagde noget. Hun kunne virkelig godt lide hans stemme. Den var så dejlig at lytte til. Da hans pande mod hendes stivnede hun et kort men slappede så af igen og løftede sin arm op og rørte hans kind. Hun aede den stille og blidt mens hun så ham i øjnene. Han var en smule højerer end hende hvilket hun godt kunne lide. Da han kyssede hende smilte hun lidt imens og holdte det fantastiske kys. Hun kunne godt lide at hans læber var mod hendes og hun kunne godt lide den måde de stod sammen. Hun var ligeglad med om der var nogen der kiggede. Hun var sammen med Charlie og det var det der betød noget. Hun kunne ikke tro at hun aldrig havde lagt mærke til ham i botanik timerne før.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 5:18 am

Charlie forsatte med at kysse, han tog sin hånd til sig, den hun flettede finger med. Han tog begge hænder ned til hofterne af hende. Han havde på den måde, aldrig været så glad for at finde en pige, der var ligeglad med om han var hetro eller biseksuel. Han rykkede lidt på sine fødder, så de ikke ville falde i søvn, så stod nu lodt tætter opad hinanden. Han stoppede stille kysset og åbnede øjnene. Han så på hende. "Hvorfor ligger jeg først mærke til dig nu?" spurgte han så.
Han rykkede igen sine hænder, men denne gang, krammede han hende. Han havde et stort smil på læberne. "Du er helt i gennem den smukkeste blondte pige jeg nogen siden har mødt. Du er bare den smukkeste, sådan kan jeg også sige det," sagde han så, og så lidt ned på hende. Han løstede krammet og trådte et skidt væk. "Du var vel ikke sur over det med planten vel? Hvis jo.. Så var det bare et godte score trick!" sagde han overbevisende med en smule latter.
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 14, 2012 6:47 am

katherine smilede. Hun kunne ikke gøre andet. Hun var virkelig glad for at havde mødt Charlie. Hun forstod ikke hvordan hun kunne havde undgået ham i botanik timerne uden at vide at han kunne ende med at betyde så enormt meget for hende. Da han stopede kysset smilte hun til ham og kyssede ham kort igen. "Jeg ved det ikke..." sagde hun så og kyssede ham kort igen. Da Charlie krammede hende begravede hun sit ansigt i hans skulder. Hun nød at være sammen med ham. Da han fjernede sig fra hende igen grinte hun bare. "Jeg er ikke sur! Og hvis det var et score trick var det sørme et godt et. Sådan at overfalde en pige man kan lide med en plante." sagde hun og grinede. Hun kunne godt lide at han fik hende til at grine.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyTirs Maj 15, 2012 3:54 am

Charlie kyssede hende blidt i håret. Han smilede let over hendes svar. "Hvad... Hvem synes du om i botanik, bortset fra mig og min dejlige charme?" sagde han med et kort grin. Han vendte så blikket væk fra hende og kiggede på nogle bøger igen. "Men, nu hvor du er vejleder, fortæller du vel ikke nogen om at jeg går rundt her ude?" saged han og så på hende med et drilsk blik. Han tog en anden bog ud, en rimlig mørk bog, hvor navnet ikke kunne set. Han kiggede lidt på den, og overvejet at åbne den.
... "Gud! Du må kende min søster! Karolina Kelly Johan? Gryffindor, vejleder, på sit sidste år? Gør du?" sagde han med en smule overraskelse i stemme. Han ville så gerne snakke, men om hvad, vidste han dog ikke..

//Undskyld det korte svar.. :(//
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyTirs Maj 15, 2012 4:24 am

Katherine grinte og lænede sig op af en bogreol. "Jeg hader Botanik! Jeg lægger ikke engang mærke til at en eller anden dreng fra Ravenclaw er ved at få en plante til at springe på mig. Jeg sidder bare og lader som om jeg læser og gør et eller andet med planterne. For det meste rådner de..." sagde hun og trak lidt på skuldrene. Da han nævnte det om at hun var vejleder kiggede hun ned på sit skilt der viste at hun var vejleder. "Selvfølgelig gør jeg ikke det!" sagde hun og smilede sødt til ham. "Hvis du gad at opføre dig ordentligt." tilføjede hun og lo lidt for sig selv. Hun tænkte sig lidt om da han nævnte hans søster. Den anden Gryffindor vejleder. Karolina. Hun havde snakket med Karolina før men det var ikke meget. De havde ikke rigtig kendt hinande længe men hun ville meget gerne lære hende at kende. Hun virkede meget sød og når det var Charlie's søster kunne det være meget sjovt. Også va de jo begge vejlederer.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyOns Maj 16, 2012 5:41 am

"Haha," lød det var Charlie da hun sagde det med at hade botanik, "Måske skulle jeg hjælpe dig noget mere, jeg er sådan en skøn dreng når det handler om blomster, forvandling og bare i musik," sagde han og satte sig ned på røven. "Heyheyhey!" sagde han så og så op på hende. "To ting. Ét, ville du sidde sammen med mig? To, jeg bryder næsten aldrig reglerne! Sådan da.." sagde han på en tøvende måde. Han rakte hånden op til Katherine, og tog hendes hånd.
Han smilede blidt og så op på hende. "Har du nogle søskende?" spurgte han så, og så virkelig spørgende op på hende.

//Undskyld det korte svar!:(//
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyTors Maj 17, 2012 5:56 am

Kaherine grinte lidt selv da Charlie gjorde. "Det ville være skønt hvis du gad at hjælpe lidt med alle de planter!" Katherine smilte ned til ham da han satte sig ned. da han tog hende hånd satte hun sig stille ned foran ham. "Selvfølgelig skal vi sidde sammen! Og jeg er lidt ligeglad med om du bryder reglerne... Jeg sladrer ikke om dig..." sagde hun og hviskede det sidste inden hun blidt kyssede ham. Da han spurgte om hun havde nogle søskende smilede han stort til ham og nikkede. "Jeg har min lillesøster. Hun startede for ikke så længe siden. Hun hedder Hailey. Hun kom også på Gryffindor!" sagde hun glad og smilede.

// Jeg undkskylder også selv //
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] EmptyMan Maj 21, 2012 1:45 am

Charlie fik et lukket smil på læben, og nikkede svagt. ”Alle de planter har et navn min kære,” sagde han og nikkede, stadig. Charlie kiggede på Katherine da hun satte sig over for ham, ”Dejligt, ligeså dejligt som at kigge på tøj,” sagde han, selvom han godt vidste det virkede dumt at sige. ”Jeg kigger en del på tøj, og ja.. lad os snakke om din lillesøster!” sagde han for at komme videre med sin dumme snak.
”Hailey, næsten lige så smukt et navn som dit.. Eller nah.. Dit er smukkest. Tillykke med det, tror jeg,” sagde han så. Han var ikke særlig overrasket over at de var kommet på sammen kollegium, det var næsten normalt. Men der var nogle få der kom på hver sit, som ham og hans søster. ”Skal vi kysse?” spurgte han så og så på hende med et bedende/tiggende blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A little war? [To: Katherine] Empty
IndlægEmne: Sv: A little war? [To: Katherine]   A little war? [To: Katherine] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A little war? [To: Katherine]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Storsalens larm(Katherine Wood).
» Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Biblioteket-
Gå til: