Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Emily Night (86)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Storsalens larm(Katherine Wood). Vote_lcapStorsalens larm(Katherine Wood). Voting_barStorsalens larm(Katherine Wood). Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Storsalens larm(Katherine Wood).

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Hailey Moon

Hailey Moon


Kvinde Humør : Kedelige skole >.<
Antal indlæg : 10

Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyOns Maj 16, 2012 3:58 am

S: Storsalen.
V: Regn.
T: 16:20.
P: Billede.
O: Mange.

En pige med brune fletninger sad på sin plads ved Gryffindor. Pigen hed Hailey Moon og var 11 år. Det er Hailey's første dag og hun kender ikke nogen. Hun er fuldblods og er aldrig blevet respekteret. Hailey tænker på sin mor og far. Joanna og Cardio Moon. De havde været skilt i 1 måned nu. Og Hailey har fået sin far's efternavn. Fuldblods begge to. Hailey ser sig omkring og smiler lidt, dog sukker hun. Hun kender ingen, så hun har det ret kedeligt. "Gab...." sagde hun og så træt ud. Hun havde ellers sovet fint nok derhjemme. Hun kløede sig i nakken og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Sv: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyOns Maj 16, 2012 5:19 am

Katherine kom ind i storsalen med et stort mil på læberne. Hun havde snakket lidt med Charlie og havde sendt en ugle afsted til sin mor. Hun havde set sin søster blive fordelt og hun var helt lykkelig over at hun kom på Gryffindor som resten af deres store familie. De var godt nok en fuldblodslægt men ingen af dem var snu eller lede nok til at komme på Slyterin. Hun havde ikke rigtig været sammen med sin søster så meget da hun skulle til nogle møder med vejlederne og hun skulle også holde styr på nogle af de ballademager der var på kollegiet. Hun gik ned til Gryffindor bordet og fik øje på sin lillesøster Hailey. Hun boede mest hos deres far og Katherine hos deres mor men nu hvor hun var gammel nok til at gå på Hogwarts vill hun se Hailey en hel del! Især i opholdstuen. Hun havde allerede planlagt at hvis Hailey fik hjemve kunne hun komme ind og sove sammen med Katherine.
Tilbage til toppen Go down
Hailey Moon

Hailey Moon


Kvinde Humør : Kedelige skole >.<
Antal indlæg : 10

Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Sv: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyOns Maj 16, 2012 5:25 am

Hailey kunne se sin søster Katherine. Hun blev helt glad og smilte. Hun kom på Gryffindor, som var familie-kollegiumet. Hun havde især troet hun ville komme på Hufflepuff eller Ravenclaw, og hun havde frygtet at hun ville komme på Slytherin. Hun hader det kollegium. Og Katherine er kærester med en, som har en søster som har været kærester med en Slytherin. Straks glemte Hailey the hele. Hun blev for forvirret og smilte ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Sv: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyOns Maj 16, 2012 7:17 am

//Må jeg være med?:)//
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Sv: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyOns Maj 16, 2012 7:20 am

//Self.! ;)//
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Sv: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyOns Maj 16, 2012 7:58 am

//Orv, Heiley, hvordan ved du noget om min søsters forhold? Du er ny på skolen, og først for nylig kom jeg sammen med den smukke og skønne Katherine?//

Charlie kom igen, af en eller anden tissetrang, forsent til de nye elever. Han var dog lidt glad for, han ikke havde en lillesøster eller lillebror, så skulle han ikke tage sig af det. Han sad sig ved nogle af dine venner på Ravenclaw bordet. Han kunne kigge lige over til Katherine, han smilte svagt og skjult hen til hende. Han havde ikke fortalt sine venner eller familie om hans forhold, det skulle vare lidt.. Han ville helst gerne møde hendes mor. Han havde, som alle andre, skole uniform på. Undtalen de nye elever.. De havde kun den sorte kappe og det.
Han kom dog i snak med en af dine kollegie venner. Han sad vendt mod ham og smilte halv stort og glad. På en måde kunne han godt lide at snakke med sin ven. Men dog følte han skyld følse af det. For når han ikke kunne være sammen med sin kæreste, var det hans ven der var en erstatning, på en måde.
Tilbage til toppen Go down
Hailey Moon

Hailey Moon


Kvinde Humør : Kedelige skole >.<
Antal indlæg : 10

Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Sv: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyTors Maj 17, 2012 12:31 am

//Tja...Hun har fortalt mig det :)//

Hailey så på Charlie. Katherine's nye kæreste, hun kunne ikke se hvilket kollegium han var. Det var egentlig ligemeget, så længe det ikke var Slytherin. Hailey så sig omkring og fik igen øje på sin søster. Hun blev glad og hoppede lidt. Dem omkring hende gik egentlig bare væk fra hende. Så hun sukkede og smilte ikke, hun hader de mennesker. ”I er da også så sære? I er bange for mig, og jeg er 11”. Hun grinte og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Katherine Wood

Katherine Wood


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 27/06/96
Humør : Hey you ^^
Antal indlæg : 20

Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Sv: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyTors Maj 17, 2012 5:49 am

Katherine smilede og vinkede til sin lillesøster da hun fik øje på hende. Hun grinte lidt over hendes lille kommentar til de andre løver. Hendes lillesøster havde altid været sød og en der kunne få hende til at grine. Hun gik hen og satte sig ved Hailey og gav hende et blidt kram. "Hva så lillesøster? Jeg er ked af at jeg ikke har sagt hej lidt før. Det er altså hårdt at være vejleder nogen gange!" sagde hun og grinte mens hun legede lidt med hendes hår. Hun kiggede over mod Ravenclaw bordet for at se om Charlie sad derover. Hun smilte stort da hun så at han faktisk sad der. Hun smilte sødt til ham og vinkede.
Tilbage til toppen Go down
Hailey Moon

Hailey Moon


Kvinde Humør : Kedelige skole >.<
Antal indlæg : 10

Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Sv: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). EmptyTors Maj 17, 2012 5:56 am

Hailey smilte og krammede med. "Ja....men det er da også ligemeget søs. Men har du evt haft det godt her på Hogwarts?", Hailey var egentlig meget glad. Hun fulgte Katherine's blik som fulgte over til Charlie Jan Johan. "Er han din kæreste eller noget?" Hun holdte sig for munden. Et par løver omkring grinte. Hun grinte ikke, men sagde heller ikke noget. Hun så ned og sukkede. "Bare ignorer dem Kath" sagde hun og så lidt ned. Hun ville ikke være sur eller sige noget som kunne få hende i fedtefadet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Storsalens larm(Katherine Wood). Empty
IndlægEmne: Sv: Storsalens larm(Katherine Wood).   Storsalens larm(Katherine Wood). Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Storsalens larm(Katherine Wood).
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med)
» A little war? [To: Katherine]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Storsalen-
Gå til: