Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Humør : Elsker dig virkelig højt Andreas :) Antal indlæg : 19
Emne: Snak med Timothy (Privat) Ons Maj 09, 2012 2:31 am
O: Ingen T: 13:40 V: Regn P: Billede S: Mary’s kontor. Mary var på sit kontor, hun havde en lille snak med Timothy, som hun faktisk var forelsket i. Men hun vidste det med Timothy og Camille, hvilket havde gjort hende virkelig trist. Hun sad og kiggede ned og så ikke glad ud. Hvad nu hvis han blev sur? Hvad ville der ha sket? Hun tænkte lidt. ¤Hvorfor Timo, hvorfor?!¤. Hun kløede sig i nakken og smilte slet ikke, han kunne jo ikke være lærer med et forhold som det.
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Snak med Timothy (Privat) Ons Maj 09, 2012 2:42 am
Tim havde fået en besked om at Mary ville snakke med ham, men hvorfor anede han ikke. Han forstod slet ikke hvorfor hans kollega ville snakke med ham, de snakkede jo næsten altid bare på gangen eller noget.. Men fuck det. Han bankede på døren og gik ind. "Hvad er der i vejen Mary?" spurgte han roligt og venligt. Der var ingen tegn til han skjulte noget som helst.
Mary Yellie
Emne: Sv: Snak med Timothy (Privat) Ons Maj 09, 2012 2:44 am
Mary hørte ham. ”Kom ind” hun gjorde noget te, parat og klar. Hun tog sukkerknalder og admindligt sukker frem. Hun tog en kasse frem, som var fyldt med te-smage, hun tog hjemmelavet honning frem og smilte, hun havde bier derhjemme og de var trænet. Til at lave honning på kommando. Og ikke at stikke.
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Snak med Timothy (Privat) Ons Maj 09, 2012 2:53 am
Tim lukkede døren bag sig, og så på Mary gå rundt og gøre klar. "Undskyld mig, men hvad er der i vejen Mary?" spurgte han igen, med lidt mere forvirring i stemmen, over hun gjorde det så fint. "Jeg forstyrre vel ikke? For jeg har en elev spurgte efter min hjælp, fra min sidste time.." sagde han og så stadig med Mary.
Mary Yellie
Emne: Sv: Snak med Timothy (Privat) Ons Maj 09, 2012 2:55 am
Mary tog sig sammen. "Timothy Andy Simon....Jeg har længe ventet på at sige dette, jeg er faktisk forelsket i dig. Men du er jo måske begyndt at komme sammen med en elev. Timothy, jeg ved du elsker hende, men din kærlighed til hende er vejen til at blive fyret" Hun smilte ikke. Hun ville ikke have det. "Timothy, jeg vil ikke have du skal fyres".tekst
Emne: Sv: Snak med Timothy (Privat) Ons Maj 09, 2012 3:06 am
Timothy blev en anelse chokeredet over hendes lange snak, "Okay.. Men jeg ville heller ind gerne bede dig om at blande dig unden om mit privat liv. Jeg beklager, jeg har ikke de samme følser for dig, som du har for mig.." - "Du er ny her, og jeg ville ikke presse dig til at gøre noget dumt.. Men lad venligst vær med det.." sagde han med en rolig og lidt kold stemme. "Ellers noget du ville snakke om?" spurgte han så.
Mary Yellie
Emne: Sv: Snak med Timothy (Privat) Ons Maj 09, 2012 3:08 am
Mary så trættende på ham. "Nej....Du kan bare gå"
//Out//
Emne: Sv: Snak med Timothy (Privat) Ons Maj 09, 2012 3:12 am
Tim trak på skulderen. "Nu vel." sagde han bare og åbnede døren igen, og gik ud af den.