Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Fre Maj 04, 2012 2:11 am
Karolina fik et grin på læberne. "Du kan ikke forlange at en pige skal være en super kysser..." sagde hun så. "Hvis man skal være helt præcis over det med kærester.. Så lyderne kravene, synes jeg, sådan her: Man skal kunne lide personen. Personen skal være ærlig over for en. Personen skal være tro. Personen skal være sig selv, og ligeså modsat" sagde hun.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Fre Maj 04, 2012 2:14 am
Han grinte højt. "Jeg fortalte min lillebrors krav...Og de krav du har nævnt passer til mine!" Han smilte virkelig højt. Hans charme er perfekt, og hans udseende også. Han så igen på hende. "Har du nogen krav?" Spurgte han hurtigt og smilte blidt.
Emne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Fre Maj 04, 2012 2:25 am
Hun kiggede på ham, med et irritered blik. "Mine krav passer ikke til dine.. Du sagde at hun skal være en god kysser, og hun skal være smuk," sagde hun afvisende. "Du har hørt mine krav," sagde hun så.
//1: du har skrevet lillebror, og der står du har en lillesøter. 2: smukt, at skrive mine krav ind på din status med dine krav.//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Fre Maj 04, 2012 2:27 am
//Ja jeg havde glemt at skrive min lillebror ned, og nu er det her sted ikke rigtig spændene mere//