Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 54, Man Okt 21, 2024 7:51 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Vote_lcapIngefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Voting_barIngefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Vote_lcapIngefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Voting_barIngefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Nidkjær (99)
Timothy Simon (98)
Christopher Parker (90)
Kashmir Jonathan (88)
Emily Night (86)
Dylan Schoenfield (78)
Remus Watson (72)
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …

Kommentarer: 1
Did you miss us?
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Empty
IndlægEmne: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Maj 03, 2012 8:49 pm

S: D3K
T: 15:30
O: Mange mennesker!
P: Billede
V: Snevejr

Damien sad på D3K hans yndlingssted, det var virkelig lækkert. At være her og spise, og drikke en lækker ingefærøl. Samt noget andet. Han ventede blot på Karolina som han havde inviteret over på en slags middag i D3K. Det eneste sted med en god øl!
Tilbage til toppen Go down
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 01/01/95
Humør : Utilgivelig!
Antal indlæg : 121

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Maj 03, 2012 9:00 pm

Karolina bar en skjorte, der var åbne og inden under dne, havde hun en sort top, og bukserne var nogle cowboybukser med huller i. Hun gik ind på de D3K og kiggede efter Damien. Hun smilede svagt, da hun så ham, og gik over til ham. "Hej Damien," sagde hun venligt og satte sig over for ham. "Jeg må ærligt indrømme, jeg plejer ikke at blive set sammen med dem fra årgangen efter mig, men du virker mere moden," sagde hun og smilte charmende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Maj 03, 2012 9:03 pm

Damien så på hende. Han smilte svagt og sagde. ”Jamen dog, så har du da mindre tid, til at lære mig at kende i”, han kløede sig i nakken imens han drak lidt af sin ingefærøl. Han så igen op på hende og sagde. ”Sæt dig inden der kommer nogen andre og sætter sig.”.
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Maj 03, 2012 9:11 pm

Karolina kløede sig lidt til hovedet, men kun af forvirring. "Jeg har masser af tid?" sagde hun af forvirning, og hævede det ene bryn. "Jeg sidder allerede ned, over for dig?" sagde hun med et grinende smil på læberne. "Jeg bestiller altså lige en ingefærøl, inden du forvirre mig endnu mere.." sagde hun og vinkede en tjener over.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Maj 03, 2012 9:18 pm

Damien så på hende. Han smilte ikke længere. ”Hvem skal du egentlig til ballet med?” Spørger han og slår sig i panden og ser på sig selv. Han ser igen på dig og klør sig i nakken. Han smiler ikke mere. Hvad nu hvis hun skulle til bal med sin ex?
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Maj 03, 2012 9:20 pm

Karolinas smil forsvandt med det samme. "Ikke nogle, jeg har spurgt Kashmir, men jeg regner lidt med at følges med Christopher Parker.. Da han er min bedsteven... hvorfor?" spurgte hun spørgende, og rynkede panden lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Maj 03, 2012 9:22 pm

Damien var lidt mærkelig nu. "Tja...Jeg ville nok ha spurgt dig" sagde han hurtigt og lidt kold. Han tænkte på noget, noget lusket.”Hvorfor gå til bal med sin ex? Er det ikke lidt forkert” spurgte han og kløede sig i nakken.Han smilte slet ikke. Hvad nu hvis hun sagde nej?
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Maj 03, 2012 9:26 pm

Hun så overrasket på ham, "Ville du? Vi har jo næsten aldrig snakket sammen eller nog-" hun stoppede sig selv, og tænkte over det. "jo.. Det er det. Jeg .. jeg vil gerne følges med dig" sagde hun svagt smilene. "Meget gerne" hun så usikker på ham.

//Skal logge, har spise pausen. :-)//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyTors Maj 03, 2012 9:29 pm

//Fint nok :3//

Han så glad på hende. Han skulle til ballet med en meget lækker pige. "Okay, men så vil jeg hente dig når ballet starter" sagde han hurtigt.Han smilte virkelig stort. Han havde aldrig fået et ja fra en pige. Jo kun fra de grimme piger på hans mugglerskole. Hvilket han syntes var virkelig klamt, de havde vorter briller og alt muligt andet
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:07 am

Hun smilede stadig usikkert. "Vi mødes nede ved åbnings tiden... Man skal ikke hente hinanden.. Har du aldrig prøvet sådan et bal før?" spurgte hun så, og så tænkende på ham. Hun vidste af han var halvblods, men alligevel.. Han havde gået på skolen i 6 år.. Snart 7.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:09 am

Damien så på dig. "Jeg er fra en mugglerskole, så det er derfor, på den skole skulle man hente hinanden" sagde han blidt. "Nåmen, hvilken kjole skal du så have på?"Han så straks på dig, kløede sig i nakken og smilte. Han kløede sig i nakken igen. Hvilket han gjorde når han var nervøs.
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:14 am

Karolina nikkede, men ikke særlig overbevisende.. Hun hævede igen det ene bryn, med hans spørgmåls angående hende kjole valg. "Ja..." sagde hun og gik i gang med at tænke. "Den skal være sort og sådan brun-cremet.. med stropper..og blonder.." sagde hun så.

//Den kjole//

Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) 25014-2_quicklook1
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:17 am

Han så straks på dig igen. ”Det må være pragtfuld til dig!” Sagde han charmerende. ”Jeg finder mit pæneste tøj sådan noget fest agtigt” sagde han, men smilte igen og kløede sig igen. ”Men du er jo smuk uanset hvad”.
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:20 am

Karolina smilede svagt uskyldig. "Tak.." sagde hun lavmælt. "Det vel godt.. At du ville tage noget pænt på," sagde hun og fik endelig sin ingfærøl. Hun tog en lille slurk. Hun kiggede på ham der efter og smilede svagt. "Tak.. Tror jeg" sagde hun stille, og kørte håret lidt væk fra øret, selvom det ikke kunne flyttes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:24 am

Han fik et smil på læberne og hostede lidt. ”Hvilket blod er du egentlig?” Spurgte han og smilte, ligeglad med hvilket blod hun var. ”Og tja…Jeg er ligeglad med hvilket du er”. Sagde han hurtigt og smilte. Han tog noget af sit hår væk selvom han ikke kunne.
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:31 am

Hun hævende begge bryn denne gang. "Fuldblods?" sagde hun, og drak noget af sin øl. Hun var stadig lidt usikker på sit valg. "Men til ballet, så må du undskyld, hvis jeg snakker meget med Christopher Parker.." sagde hun så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:34 am

Han nikkede da hun snakkede om det med Christopher. ”Tja…Han er vel nok også en fin fyr?” Sagde han blidt, og kløede sig i nakken. ”Vil du ha noget mere ingefærøl?” Spurgte han hurtigt. Og smilte og så på sig selv.
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:37 am

Karolina trak på smilebåndet. "Han er min bedsteven, kun derfor.." sagde hun lidt koldt. Og drak lidt mere af sin indefærøl. "Nej tak, jeg har stadig noget i denne her.. Tag du bare" sagde hun og drak lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:41 am

Han nikkede blot og tog noget at drikke, han smilte blidt til hende og begyndte at synge inde i sig selv. Han smilte ikke mere men så glad nok ud. "Hvad har du lyst til at snakke om? Er der nogen du hader på skolen?"
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:43 am

Karolina kiggede til siden mens hun drak. Hun så ikke særlig glad ud, men da han snakkede kiggede hun på ham, "Nogen jeg hader på skolen? Det er jo ikke ordet.. Jeg bryder mig bare ikke om Slytherin elever, hvis du ville vide det.." sagde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:50 am

Han nikkede igen. "Undskyld hvis jeg keder dig, men ja de kan også være dumme" siger han. "Men er der ikke én Slytherin du bryder om?" Spurgte han igen, han ville garanteret kede hende endnu mere til ballet hvilket vil være ærgeligt for ham. "Men altså...".
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:56 am

Hun kiggede på hans briller, hun synes de var spændende. Det lignede lidt hun bare sad og sov, men gjorde hun ikke. "Det er okay.. Jeg plejer normalt bare at fjolle rundt med Christoper.. Eller lave lektier.." sagde svagt smilende. "Men hvad?" sagde hun og rystede svagt på hovedet og så på ham. "Og jo.. Kashmir Brandt Jonathan.. Og Dylan... og Kashmirs lillesøster.." sagde hun så. "Men det skal du ikke tage dig af," sagde hun med et svagt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 1:59 am

Han nikkede bare igen. "Syntes du mine briller er intressante siden du glor på dem hele tiden?" Sagde han og grinte. Han kløede sig igen, han var helt varm. Hun var bare det han havde brug for. "Jeg har kun 3-5 krav for et forhold".
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 2:04 am

"Ja? Ej undskyld" sagde hun og rettet blikket ned og dræbte sit smil. Hun så igen på på ham. "Hvorfor fortæller du mig det?" spurgte hun så, og tømte sit glas ingefærøl. Hun kiggede på ham. "Men så fortæl dine krav?" sagde hun så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) EmptyFre Maj 04, 2012 2:08 am

Han hostede og begyndte. "Første krav: Hun skal være pæn. Andet krav: Hun skal være sød overfor mig og mine venner. Tredje krav: Hun skal være ærlig overfor mig. Fjerde krav: Hun skal være normal og ikke for tøset. Femte krav: Hun skal være en rigtig god kysser. Nå det var det".
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)   Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan) Empty

Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» I'm so confused.. - Karolina.
» Apoteket's møde (Charlie Johan)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hogsmeade :: De Tre Koste-
Gå til: