Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Navn til min karakter? Søn Mar 11, 2012 12:29 pm
Hej alle. Jeg vil super gerne have en karakter herinde! Jeg har allerede fundet et faceclaim!
Men så ville jeg hører... Hvad skal hun hedde D:?
Jeg har selv nogle forslag: Louis(e) Kyoko Georgia Poula / Paula Poulina / Paulina Juliet Lillian (Ill) Jillian (Jill) Evangelin Kimberly Lilly Alice Emma Kate Francessa Ariana Kaede Kaori Keiko Kimi Laurel Lauren Ai Brooklyn Sira Sienna Alexa Elise Brenna Kara Celeste Amaya Kira Melody
Jeg har en lang liste... Men ja... Kom gerne med nogle, og sig endelig til hvis der er nogle i ikke kan lide ^^
Madeleine Munroe
Alder : 28 URL Birthday : 08/03/96 Humør : Nydeligt vejr? Næ det er såmen bare GRÅT! Antal indlæg : 37
Emne: Sv: Navn til min karakter? Søn Mar 11, 2012 6:18 pm
Jeg synes hun skal hedde Kimberly
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: Navn til min karakter? Søn Mar 11, 2012 10:57 pm
Hm.. Kimberly eller Brooklyn. :3
Que Gæst
Emne: Sv: Navn til min karakter? Man Mar 12, 2012 9:12 am
Louis(e) (Kendt kriger) Kyoko (Ingen betydning) Georgia / Georgie (Bonde) Paula / Paulina (Lille) Juliet / Julie (Ingen betydning) Lillian (Ill) (I stedet for Lily, Lily er et navn på en blomst) Jillian (Jill) (Ingen betydning) Evangeline (God nyhed) Francessa (Ingen betydning) Keiko (Fejr/respekter det åbne barn) Lauren (Ingen betydning) Ai (Kærlighed, venlig) Kira (Ung, morder) Sira (Ingen betydning) Liv(a) (Beskyttelse, liv) Celeste (På skyen, himmelsk) Melody (Sang, at synge)
Har fjernet dem som jeg ikke var så glade for.. Btw. Que (Udtalles: Geh) bliver hendes mellemnavn uanset hvad ^^'
Daimon Laurentes Ravenclaw - Overhoved
Alder : 35 URL Birthday : 21/12/88 Humør : Drink coffee, do stupid things fastere with more energy... Antal indlæg : 5
Emne: Sv: Navn til min karakter? Man Mar 12, 2012 11:37 am
Evangeline eller Celeste
Abigail Johnson
Alder : 28 URL Birthday : 01/10/96 Humør : Who are you? Antal indlæg : 35
Emne: Sv: Navn til min karakter? Søn Mar 18, 2012 7:25 am