Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
S: Biblioteket T: 12:00 O: Elever V: Er indenfor P: Skoleuniform
En pige, høj af sin alder, kom gående ind på biblioteket. Hun havde tynde ben, der stak ud under nederdelen. Dog så hun hverken svag eller forsvarsløs. Hun gik hen til skranken og spurgte om hvor fagkundskabsbøgerne var. Der blev peget i en retning og Cleo fulgte. Efter noget tid havde hun fået samlet en hel stak bøger, som hun holdte i armene. Selvom hun var den nye elever, var hun ved at falde på plads. Selvfølgelig var det lidt svært at komme fra en muggler skole til en magisk skole. Mens hun gik mod et af bordene, svingede hendes brune, korte hår fra side til side
Timothy Simon Gryffindor - Overhoved
Alder : 37 URL Birthday : 30/12/86 Humør : OMG. Jeg er sej! BD Antal indlæg : 98
Emne: Sv: Newest girl? - åbent emne Fre Feb 17, 2012 6:02 am
Den nye og unge professor gik ind på biblioteket, han så sig kort omkring, for at se om nogle lavede noget de ikke skulle, fx at larme eller irriterer første års elever. Han havde noget lignede hverdags tøj på, men alligevel mindede han om en fornuftig professor. Han havde en sort skjorte på, en grå vest/strik trøje ude på, en slags sort jakke, som var floddet ud i siderne ved halsen(som på billedet). Han havde mærkebukser på, men nogle normale konvers uden skaft og de var røde. Han så hen mod et bord, hvor en ny elev gik hen mod, men en stak bøger i farmen. Han gik hen mod hende, få han skulle være hendes lære i Tale-Besværler(Ligesom ham den lille nisse i 1'eren). "Frøken Nilen, ikke sandt?" spurgte han venligt og satte sig ved bordet, og tog nogle af hendes bøger ud af farmen på hende, og lagde dem på bordet. "Det er temmelig mange bøger du har taget dig," sagde han med et lille smil. Han havde ikke præsentret sig selv endnu, men han ville vente og se om hun vidste hvem han var.