Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Searching.... ~Alle~ Ons Feb 29, 2012 3:34 am
Dear Gæst
Jeg søger plot og emner...
Hvad jeg søger til plot:
~ Fjende ~ Ven(inde) ~ Bedste ven(inde) ~ Kærlighed ~ ~ Evt. andre idéer
Ting markeret med ~ ~ er noget jeg måske søger...
Hvad jeg søger til emne:
~ Folk der, hvis de ikke har noget krea skriver det og hvis de 'outer' emnet, så skriver de enten //Out i emnet eller siger det til mig på en anden hvis...
~ Narcissa ~
Narcissa Mortis
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Tors Mar 01, 2012 1:33 am
Seriøst?! Er der ingen der vil emne med mig? Oo
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3 Antal indlæg : 99
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Tors Mar 01, 2012 2:11 am
Jeg ved nogle gerne vil emne med dig, de kommer bare ikke på i dag. og jeg kommer muligvis heller ikke mere på i dag. O3o
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Tors Mar 01, 2012 2:29 am
Jo altså, jeg vil da gerne, men er ret ukreativ lige nu. oO'
Narcissa Mortis
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Fre Mar 02, 2012 1:18 am
Yay, Camille ^^
Skal jeg så ikke lave?
Kashmir Jonathan Journalist
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Fre Mar 02, 2012 2:11 am
Jeg vil da gerne prøve kærligheden af, vis du er til det ^^?
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Fre Mar 02, 2012 2:11 am
Mente altså at hvis det er fint med dig ^^'
Narcissa Mortis
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Fre Mar 02, 2012 2:17 am
Hmm... Så må man jo se om Kashmir opfylder alle Narcissa's mange, mange, mange krav... Btw, jeg vil gerne hvis du laver emnet ^_^
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Fre Mar 02, 2012 9:15 am
Det bliver noget af en udfordiring ^^' For så har de begge en hel masse krav ^^'? Meeeh z.z *hader at blive valgt*... Jeg kan lige kigge på det ^^ Men hvor?
Narcissa Mortis
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Fre Mar 02, 2012 11:43 pm
Jeg ved ikke med Kashmir.... Men Narcissa har STORE krav... xD
Hvad med De Tre Koste?
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Lør Mar 03, 2012 10:22 pm
Jo, meget gerne.
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Man Mar 05, 2012 9:39 am
Tror ikke der kommer særlig meget ud af det ^^ Tror det vil være som at se på to sten og forstille de skal bevæge sig, uden nogen rykker sig o.o xD
Narcissa Mortis
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Søn Maj 06, 2012 11:13 am
Men det kunne stadig være sjovt at prøve ^_^
Især det med stenene xD
Kathrine Jonathan
Humør : Lyst til at græde. Antal indlæg : 33
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Man Maj 07, 2012 12:11 am
Narcissa :o! Du flirter jo næsten med min storebror xD
Narcissa Mortis
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Man Maj 07, 2012 3:29 am
Er det virkelig så tydeligt? -.-
Men bare så du ved det.... DET VAR HANS IDÉ!!! xD
Kathrine Jonathan
Humør : Lyst til at græde. Antal indlæg : 33
Emne: Sv: Searching.... ~Alle~ Man Maj 07, 2012 4:19 am