Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Ja det søndag og jeg har ikke meget og lave da jeg er på efterskole og derfor søger jeg nogle mennesker som jeg kan emne med, men jeg har et par små krave til jer..
Krave: Jeg elite rp spiller og derfor vil jeg gerne lave emner som er over de ti linjer for eller gider jeg det bare ikke. Ventetid er et krave når jeg skal lave emnet for jeg hader når blive med og sige hvornår emnet klar. Jeg gider ikke de samme korte svar og heller ikke dem hvor de bare snakker, snakker og snakker. Plot kan vi godt se på hvis det er Kom gerne med ideer til hvad der kan ske
Ellers har jeg ikke mere end det Hilsen Teps Jackson
Emilia O'Callaghan
Alder : 27 URL Birthday : 30/05/97 Humør : You shoot me in a dream... You better wake up and apoligize! Antal indlæg : 54
Emne: Sv: Kedsomhed gå væk Man Feb 27, 2012 1:25 am