Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Ja jeg søger et emne, det skal ikek være langt skrevet det skal bare give mening.
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: Emne??? :) Søn Feb 26, 2012 5:20 am
Jeg vil gerne. Men kan ikke helt emne, hvis personen jeg skriver med, ikke giver mig noget at svare på. Altså fortrækker jeg at skrive med en, som kan gøre bare lidt ud af sine svar .. Udelukkende fordi jeg ellers selv, har svært ved at svare.
Anyways, jeg vil gerne emne med dig ^^ Men så skal du også kunne skrive over 3 linjer i hvert indlæg, ellers begynder jeg bare at skrive kortere og kortere indlæg hvilket jeg absolut ikke rigtig har lyst til (: