Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 28 URL Birthday : 18/08/96 Humør : Mh? Godmorgen... Jeg er så træt... Antal indlæg : 18
Emne: "FARVE FARVE FARVE!" MIN IDE! Lør Feb 25, 2012 12:12 pm
HEY! Folksen det var min ide det der med at farve det man sagde z.z Det ikke fair... I tager bare min ide D: ( xD ) Ex. Rai smilede dovent og træt: "Jeg er så træt, altså.." Ofte gør jeg den dog også fed for at fremhæve den endnu mere xD
Men ja, jeg håber at jer som bruger den godt kan lide den! Så glad for at noget jeg har skrevet er blevet populært xD Jaa! Vil enlig gerne vide hvor mange der enlig bruger den?? Så vis jer som har brugt den eller bruger den gider at skrive her inde om i har eller ej, ville være fedt :3
Emilia O'Callaghan
Alder : 27 URL Birthday : 30/05/97 Humør : You shoot me in a dream... You better wake up and apoligize! Antal indlæg : 54
Emne: Sv: "FARVE FARVE FARVE!" MIN IDE! Lør Feb 25, 2012 1:08 pm
Tja.. jeg begyndte på det allerede inden på det første forum jeg var på (:
Men, eftersom jeg bruger den, kan jeg vel godt lide den ^__^