Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Som nogle nok har set har der været et lille skænderi på Kontorerne under "FATTER INTET". Vi beklager at I skulle se og opleve det. Men jeres elskede professor Woodness har sagt han stopper. Skænderiget gik ude på at han mente noget og jeg og mien to under adminer ment noget andet. Men det kan jo ske, og det beklager vi virkelig. Håber I kan leve med vi muligvis ville mangle en professor for og hos Ravenclaw'eleverne. Dolora Nidkjær aka. Admin
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vi beklager. Lør Feb 25, 2012 8:40 am
Det er jo også pisse åndsvagt?!
Daimon Laurentes Ravenclaw - Overhoved
Alder : 35 URL Birthday : 21/12/88 Humør : Drink coffee, do stupid things fastere with more energy... Antal indlæg : 5
Emne: Sv: Vi beklager. Lør Feb 25, 2012 10:06 pm
Må jeg komme med et foreslag? Der er jo to eller flere proffessorer på Gryffindor, så måske det kunne tænkes at jeg kunne blive proffessor for Ravenclaw i stedet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vi beklager. Lør Feb 25, 2012 10:11 pm
Daimon der er to på Ravenclaw
Daimon Laurentes Ravenclaw - Overhoved
Alder : 35 URL Birthday : 21/12/88 Humør : Drink coffee, do stupid things fastere with more energy... Antal indlæg : 5