Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Jeg tjekkede Emilia's emne hun havde lavet med Dian Wesley. Jeg beklager Professor Woodness låsning, og det frikendes, igen. For private emner er tilladt. Så nu ville jeg gerne hører hvad der forgik mens jeg spise min aftens mad?
Woodness? Wynix? O'Callaghan?
(suk)
Gæst Gæst
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:07 am
Tja jeg mener altså man skal spørge om lov til private emner. Da hun jo holdt Frk.Wynix ude?
Abigail Johnson
Alder : 28 URL Birthday : 01/10/96 Humør : Who are you? Antal indlæg : 35
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:13 am
Private emner er fuldt ud tilladt. Man skal ikke spørge om lov for at starte et privat emne. Man skal kun have aftalt med 'partneren' at man vil have et emne. Hvis der står privat oppe i emnet eller bare et eller flere navne, så skal andre ikke deltage i det.
- Abigail Johnson - Under Admin
Gæst Gæst
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:16 am
Under Admin?!
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3 Antal indlæg : 99
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:16 am
Lige mine ord Abigail.
Nidkjær Rektor
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:17 am
Ja. Jeg lavede siden sammen med min veninde, hvor i hendes bruger er under admin. Der er endnu en under admin på siden. Er det da et problem professor Woodness?
Gæst Gæst
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:17 am
Jeg tror den her skole er for latterlig så jeg stopper
Sidst rettet af Alexander Woodness Lør Feb 25, 2012 7:18 am, rettet 1 gang
Abigail Johnson
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:18 am
Ja jeg er under admin. En støtte til vores Rektor/Administrator. Jeg er kun en hjælp for Rektor for at holde lidt orden på andre ting. Vi 'holder' siden oppe 'sammen'
Gæst Gæst
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:18 am
Jeg tror den her skole er for latterlig så jeg stopper
Nidkjær Rektor
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:19 am
Personligt set ja. Hun hjalp mig i gang, og hun hjælper mig med alle ting og sager på siden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:19 am
Denen her skole er underlig. Jeg synted det er dumt at lave private emner >_<
Lando O'Connor Hufflepuff - Overhoved
Humør : What if I say I will never surrender? Antal indlæg : 28
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:21 am
Hvorfor er den latterlig? Den er da mega nice, den giver så meget frihed til den enkelte bruger, end så mange andre gør
Nidkjær Rektor
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:21 am
Forstå nu bare ate Private emner er tilladt.. Hvad med de emner du har haft med eleverne på dit kontor? Var de ikke også private, mellem dig og eleverne? Daphney og Dian har da også nogle mener helt for dem selv?
Abigail Johnson
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:22 am
Der er ingen grund til at stoppe Alexander. Ikke for at sige med strenge ord, men tror bare du skal vænne dig til det med private emner :')
Godt Lando
Gæst Gæst
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:22 am
Nej på mit kontor snakkede jeg med EMily Night og Lando kom da? Og det var ikke privat. Dian og Daphney emner ikke privat der var jo ikke andre der skrev vel?
Nidkjær Rektor
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:25 am
Lando kom på dit kontor, fordi du havde en "God" og "Ond" liste på eleverne. selvfølgelig svare andre ikke på emner der allerede er godt gang I. Selvom der ikke står det er privat, kan folk opfatte det som privat, når der bare er fire indlæg.
Lando O'Connor Hufflepuff - Overhoved
Humør : What if I say I will never surrender? Antal indlæg : 28
Jeg tager kun hatten af! Men alt andet ville jo være åndssvag, hvis man spørger høfligt om personen ikke vil lade vær med at spamme deres emne, så kan jeg ikke se hvad problemet er
Gæst Gæst
Jeg gider ikke mere
Nidkjær Rektor
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:27 am
Det er dit valg. Du skuffer nok bare folk ved at sige sådan..
Abigail Johnson
Emne: Sv: FATTER INTET! Lør Feb 25, 2012 7:27 am
Altså kan man frit have private emner. Kan vi ikke bare stoppe diskussionen her?