Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: En tur i den sjove butik? Lør Feb 25, 2012 4:46 am
O: Mange S: Diogonalstræde V: Snevejr T: 13:20
Daphney gik ind i Wizard Wheezes på turen til Diogonalstræde. Da hun gik derind så hun nogle søde Pygmæpuffler. Hun skulle måske købe en, eller skulle hun købe noget andet?.
Sidst rettet af Daphney Wynix Lør Feb 25, 2012 5:00 am, rettet 1 gang
Emne: Sv: En tur i den sjove butik? Lør Feb 25, 2012 4:56 am
Weasley's Wizard Wheezes ligger i Diagonalstræde? :3 - De få lov at komme alligevel!
Dian stod ved kassen og solgte ting. Han havde ikke lige det størreste smil på læberne, for det var lidt kedeligt at stå og sige hvad ting kostede. Men nogle af dem kendte han dog og de fik sig altid en lille snak.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i den sjove butik? Lør Feb 25, 2012 5:00 am
Daphney tog en lille rød eliksir og smilte. Hun gik over imod kassen. "Hej Dian, kan du fortælle mig hvilken eliksir det her er?"
Emne: Sv: En tur i den sjove butik? Lør Feb 25, 2012 5:08 am
Dian rynkede panden. "Okay, og jeg svarede dig.." svarede han kort og koldt. Han gik så væk fra kassen og gik hen til nogle der stod og prøvede noget af "Den skal I nok heller bruge på jeres professor, det giver dem et komisk udslet, som er ufarligt" sagde han med et smil, og så rundt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i den sjove butik? Lør Feb 25, 2012 5:12 am
Daphney smilte svagt. Imens hun holdte sin lille kat,