Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: En mere eller mindre betingelse?? Fre Feb 24, 2012 11:02 am
Hej alle på siden.
Kashmir er en stolt fuldblods, og ja, det er vigtigt for mig at vide hvem der er fuldblods, halvblods og mugglere, da Kashmirs reaktion på personer ændre sig meget over for hvilket blod man har.
Derud over søger jeg emne med en der er frisk på at skrive langt? Eller, jeg overlever nok hvis du ikke kan skrive så langt, bare tre linjer, så er jeg glad - Bare så man ikke skal til at skrive til folk at man vil have de skriver mere, og folk tager det som en meget streng måde jeg mener det på.
Jeg kræver ikke så meget af dig, ud over at jeg vil have lidt linjer og vil have i er lidt oppe, så jeg ikke kun skal holde emnet oppe, og er forberedt på nærmest alt!
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Fre Feb 24, 2012 9:17 pm
Jeg muggler, som man kan se. Og jeg skriver gerne en del. Men jeg er ikkke så meget på skolen da jeg gik ud før tid.
Kashmir Jonathan Journalist
Alder : 30 URL Birthday : 14/08/94 Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her? Antal indlæg : 88
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 2:08 am
Ja, det kan jeg se. Og det lyder godt at du kan skrive en del Det er helt okay at du gik ud før tid, Kashmir er en der går meget rundt omkring fordi han gerne vil holde nyhederne oppe og finde ud af alting, så han kan snakke om enlig alt.
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 11:32 am
OM DU GØR!
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 11:40 am
Det lyder da godt Emilia Bare syndt for jer at Kashmir er sådan en streng banan og hader alt andet end fuldblods :/ Men jeg er frisk på et emne Emilia! Og nu hvor jeg kan se at Dian syntes at du kan skrive rigtig langt... Så er jeg helt oppe og kører *Hopper op og ned på stolen!* Men ja... Det ville kunne være spændende hvis vi kunne finde ud af noget, os to som nok er dem der der måske skriver længst?
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 11:42 am
Rendor Foebus Kent og Lando O'Connor skriver også langt..
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 11:58 am
Okay tak
Emilia O'Callaghan
Alder : 27 URL Birthday : 30/05/97 Humør : You shoot me in a dream... You better wake up and apoligize! Antal indlæg : 54
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 12:26 pm
Nuuurh, Kashmir er bange for andre end fuldblods magikere... men det er vel egentlig også forståeligt nok ^___^
Kunne jeg lokke dig til at lave?
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 12:30 pm
Hva? Hvor fik du den ide fra? Hvorfor skulle han være bange for andre fuldblods o.o?
Det kunne du vel godt ^^ Hvor henne? Noget bestemt med omgivelserne du gerne vil have :3?
Emilia O'Callaghan
Alder : 27 URL Birthday : 30/05/97 Humør : You shoot me in a dream... You better wake up and apoligize! Antal indlæg : 54
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 12:33 pm
Det er ikke godt at vide.... xD
Hvad med... Storsalen?
Næh, egentlig ikke ^^
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 12:38 pm
Jo det er da o.o - For an er nemlig ikke bange for fuldblods, men kun 'gladere' for dem.
Jo selvfølgelig :3 Nå okay da.. jamen så vil jeg da begynde
Hvor er din grænse hvor det er for langt og for kort?
Emilia O'Callaghan
Emne: Sv: En mere eller mindre betingelse?? Lør Feb 25, 2012 12:45 pm
Niks...
Great xD
Altså for kort er 1-3 linjer og for langt er omkring de 50... ej, jeg har ikke en grænse for for langt, bare man ikke begynder at bruge 5 linjer på at detaljegøre en bonderose ^^