Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Han lagde på jorden, og slap kosten, så han bag den i venstre hånd. Han trænede til at blive bedre til quidditch. Drengens navn var som sagt Dian. Han trænede ofte på sin kost, og mest af alt trænede han næsten altid på Hogwarts Quidditch bane. Han Rystet hovedet fri for vand, hans hår var vådt. Efter hans ryst med hovedet sad håret noget sjusket men sødt til ham. Han gik hen mod en bænk hvor man kunne sætte sig og holde en lille pause. Han havde et lille håndkælde med for en nødskyld. Han tog fat i det lige så snart han kunne, og tøret håret og hovedet fra vand. Nu var hans hår virkelig sjusket! Det sad som morghår. Han kiggede rundt. Han var ikke alene på banen, der var også andre der trænede.
Sidst rettet af Dian Wesley Lør Feb 25, 2012 4:52 am, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Trænings pause, puh! Fre Feb 24, 2012 4:19 am
Daphney sad på tribunen. Hun vidste ikke hvorfor, men hun kunne godt lide Dian Wesley, hun vidste ikke hvorfor men hvem kunen vide?. Hun var jo fra Irland, og det var hans største idol også.
Emne: Sv: Trænings pause, puh! Fre Feb 24, 2012 5:56 am
Han så op på tribunen og så så ned igen. Han satte sig op på sin kost og fløj der opad. Da han var der oppe ved pigen, Daphney. Satte han af/hoppede af kosten. "Dav, hvad ser du på?" sagde han så med et smil. Hans lidt blege hud var speciel flot i regn skæret sammen med sollyset.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Trænings pause, puh! Fre Feb 24, 2012 5:58 am
Daphney så op fra sin bog. "Jeg læser og ser på jer træne ofc?" hun grinte lavmælt og smilte. "Jeg hedder Daphney Wynix, jeg kommer fra Irland".
Emne: Sv: Trænings pause, puh! Fre Feb 24, 2012 6:19 am
Han lyttede venligt og smilede svagt. "Er bogen god?" spurgte han hende så. Da hun sagde det med Irland rynkede han panden "Irland? Spændene. Mit navn er Dian, ja jeg går altså ikke på skolen" sagde han så og satte sig ved siden af Dapnhey.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Trænings pause, puh! Fre Feb 24, 2012 6:22 am
Daphney fik et smil over læberne. "Bogen kaldes Barden Beedles Eventyr" fortalte hun. "Og Dian er et sødt navn, det minder mig om Dean"
Emne: Sv: Trænings pause, puh! Fre Feb 24, 2012 6:37 am
Hans smil forsvandt lidt efter lidt, og hans blik blev mere irritered over det med Dean. "Ja, det hører jeg. Men min mor var fuld da hun fik mig dåbt.." sagde han så alvorligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Trænings pause, puh! Fre Feb 24, 2012 6:49 am
Daphney smilte mere. "Men Dian lyder altså sødere" svarede hun