Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 54, Man Okt 21, 2024 7:51 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
En regnfuld arbejds dag EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
En regnfuld arbejds dag EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
En regnfuld arbejds dag EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
En regnfuld arbejds dag EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
En regnfuld arbejds dag EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
En regnfuld arbejds dag EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
En regnfuld arbejds dag EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
En regnfuld arbejds dag EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
En regnfuld arbejds dag EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
En regnfuld arbejds dag Vote_lcapEn regnfuld arbejds dag Voting_barEn regnfuld arbejds dag Vote_rcap 
Camille Prew (185)
En regnfuld arbejds dag Vote_lcapEn regnfuld arbejds dag Voting_barEn regnfuld arbejds dag Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Nidkjær (99)
Timothy Simon (98)
Christopher Parker (90)
Kashmir Jonathan (88)
Emily Night (86)
Dylan Schoenfield (78)
Remus Watson (72)
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
En regnfuld arbejds dag EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …

Kommentarer: 1
Did you miss us?
En regnfuld arbejds dag EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
En regnfuld arbejds dag EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

En regnfuld arbejds dag

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En regnfuld arbejds dag Empty
IndlægEmne: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 7:37 am

O: Ingen kun mig
S: Mit Kontor
V: Regn og Torden
T: 15:30
Alexander sad på sit kontor, han lavede arbejde og rettede på eleverne Eliksir stil, da han nåede til Camille Prew's opgave. Han var smigret, hendes stil var simpelthen så flot skrevet og detaljeret. Han smilte og skrev straks karakteren på pergamentet. Hun fik Fremragende, Alexander skrev videre og rettede, da han helst ville have ordenlige elever
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew

Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:00 am

Camille vandrede roligt hen mod Professer Woodness kontor. Han havde bedt hende komme, angående en stil. Hun var faktisk en anelse nervøs, da eliksir ikke ligefrem var hendes stærkeste fag. Hendes skridt gav genlyd i den tomme gang. Hun stoppede op foran professerens dør og bankede roligt på. Egentlig kunne hun nok godt bare vade ind, men det var hun nu alligevel for høflig til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:02 am

Alexander smilte stort og råbte. "Kom ind Frøken.Prew", han var glad da hun endelig kom til han's kontor og fik sin stil.
Camille Prew

Camille Prew

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:09 am

Camille åbnede roligt døren op og trådte ind i lokalet. Hun havde faktisk ikke været herinde før, da hun oftest var blevet kontaktet af hendes eliksirlærer på en gang eller andet. Der var egentlig anderledes end hun havde forventet, pænere på en eller anden måde. Hun vendte blikket mod professeren og et smil kruste over hendes læber. Hun nærmede sig roligt en stol, hvor hun tog plads.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:11 am

Alexander smilte. "Du har fået et Fremragende i din Eliksir opgave, den er simpelthen så flot skrevet Frøken.Prew", han smilte ikke mere men så alvorligt på hende
Camille Prew

Camille Prew

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:17 am

Camille ville gerne stoppe med at smile, da hun jo tydeligt kunne se at han var seriøs, men hun var bare ret stolt af sig selv, så at stoppe med at smile .. Det var ikke ligefrem let. Hun lod kort blikket glide rundt i rummet, dog endte det på proffesseren igen. Hun var blevet en anelse mere seriøs, dog smilte hun stadig en anelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:19 am

Alexander smilte stort. "20 point til Hufflepuff" han var glad. Camilla havde virkelig gjordt indtryk på et godt venskab mellem Elev og Lærer
Camille Prew

Camille Prew

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:21 am

Camilles smil blev straks bredere da han sagde det. Så havde hun både fået fremragende og skaffet hendes kollegium 20 point. "Tak." Hendes stemme var afslappet og hun så roligt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:25 am

Alexander fik et smil på læberne. "Vil du gerne have noget ingefærøl?" Han var lidt ligeglad men hun havde garanteret ikkke været i Hogsmeade i weekenden.
Camille Prew

Camille Prew

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:31 am

"Tjo.. Det vil jeg da egentlig gerne." Hun smilte mildt til ham. Han var nu egentlig meget flink, når man tænkte på at hav var en lære, han havde kun mødt få andre, som var lidt ligesom ham. Eller faktisk kun en enkelt indtil videre, det var Timothy Simon. Hun satte sig lidt bedre til rette i stolen og slappede en del mere af nu, da hun ikke var nervøs længere. Hun kørte en hånd igennem hendes hår, da der ikke var noget i, som der ellers stort set altid var. Hun bar i hvert fald, utrolig tit sådan nogle 'pandebånd'.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:32 am

Alexander smilte ikke længere og sagde. "Hvilke fag kan du godt lide Camille?"
Camille Prew

Camille Prew

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:34 am

Hun tænkte lidt over det, men dog var hun egentlig ret sikker i sin sag. "Forsvar mod mørkets kræfter, Besværgelser, Magiske dyrs pasning og pleje og spådom." Hun smilte kun en anelse nu, da hun fandt det lidt ubehageligt, eftersom hun ikke havde nævnt eliksir, men hun ønskede dog ikke at lyve overfor ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:37 am

Alexander fik et smil på læberne og svarede. "Du skal nok lære at holde af Eliksir, det kan nok blive et godt fag da du har talent".
Camille Prew

Camille Prew

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag EmptyOns Feb 22, 2012 8:39 am

Et smil bredte sig over hendes læber, da han heldigvis tog det ganske pænt. "Du har nok ret proffesser." Hendes stemme var en anelse fjern, men det var kun fordi hun tænkte lidt over det. Han havde da nok ret, hvis hun nu bare åbnede øjnene lidt ville hun sikkert kunne se, at eliksir var et helt fint fag.

//Logger nu. ^^//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En regnfuld arbejds dag   En regnfuld arbejds dag Empty

En regnfuld arbejds dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Kontorerne-
Gå til: