Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 7:37 am
O: Ingen kun mig S: Mit Kontor V: Regn og Torden T: 15:30 Alexander sad på sit kontor, han lavede arbejde og rettede på eleverne Eliksir stil, da han nåede til Camille Prew's opgave. Han var smigret, hendes stil var simpelthen så flot skrevet og detaljeret. Han smilte og skrev straks karakteren på pergamentet. Hun fik Fremragende, Alexander skrev videre og rettede, da han helst ville have ordenlige elever
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:00 am
Camille vandrede roligt hen mod Professer Woodness kontor. Han havde bedt hende komme, angående en stil. Hun var faktisk en anelse nervøs, da eliksir ikke ligefrem var hendes stærkeste fag. Hendes skridt gav genlyd i den tomme gang. Hun stoppede op foran professerens dør og bankede roligt på. Egentlig kunne hun nok godt bare vade ind, men det var hun nu alligevel for høflig til.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:02 am
Alexander smilte stort og råbte. "Kom ind Frøken.Prew", han var glad da hun endelig kom til han's kontor og fik sin stil.
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:09 am
Camille åbnede roligt døren op og trådte ind i lokalet. Hun havde faktisk ikke været herinde før, da hun oftest var blevet kontaktet af hendes eliksirlærer på en gang eller andet. Der var egentlig anderledes end hun havde forventet, pænere på en eller anden måde. Hun vendte blikket mod professeren og et smil kruste over hendes læber. Hun nærmede sig roligt en stol, hvor hun tog plads.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:11 am
Alexander smilte. "Du har fået et Fremragende i din Eliksir opgave, den er simpelthen så flot skrevet Frøken.Prew", han smilte ikke mere men så alvorligt på hende
Camille Prew
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:17 am
Camille ville gerne stoppe med at smile, da hun jo tydeligt kunne se at han var seriøs, men hun var bare ret stolt af sig selv, så at stoppe med at smile .. Det var ikke ligefrem let. Hun lod kort blikket glide rundt i rummet, dog endte det på proffesseren igen. Hun var blevet en anelse mere seriøs, dog smilte hun stadig en anelse.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:19 am
Alexander smilte stort. "20 point til Hufflepuff" han var glad. Camilla havde virkelig gjordt indtryk på et godt venskab mellem Elev og Lærer
Camille Prew
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:21 am
Camilles smil blev straks bredere da han sagde det. Så havde hun både fået fremragende og skaffet hendes kollegium 20 point. "Tak." Hendes stemme var afslappet og hun så roligt på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:25 am
Alexander fik et smil på læberne. "Vil du gerne have noget ingefærøl?" Han var lidt ligeglad men hun havde garanteret ikkke været i Hogsmeade i weekenden.
Camille Prew
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:31 am
"Tjo.. Det vil jeg da egentlig gerne." Hun smilte mildt til ham. Han var nu egentlig meget flink, når man tænkte på at hav var en lære, han havde kun mødt få andre, som var lidt ligesom ham. Eller faktisk kun en enkelt indtil videre, det var Timothy Simon. Hun satte sig lidt bedre til rette i stolen og slappede en del mere af nu, da hun ikke var nervøs længere. Hun kørte en hånd igennem hendes hår, da der ikke var noget i, som der ellers stort set altid var. Hun bar i hvert fald, utrolig tit sådan nogle 'pandebånd'.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:32 am
Alexander smilte ikke længere og sagde. "Hvilke fag kan du godt lide Camille?"
Camille Prew
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:34 am
Hun tænkte lidt over det, men dog var hun egentlig ret sikker i sin sag. "Forsvar mod mørkets kræfter, Besværgelser, Magiske dyrs pasning og pleje og spådom." Hun smilte kun en anelse nu, da hun fandt det lidt ubehageligt, eftersom hun ikke havde nævnt eliksir, men hun ønskede dog ikke at lyve overfor ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:37 am
Alexander fik et smil på læberne og svarede. "Du skal nok lære at holde af Eliksir, det kan nok blive et godt fag da du har talent".
Camille Prew
Emne: Sv: En regnfuld arbejds dag Ons Feb 22, 2012 8:39 am
Et smil bredte sig over hendes læber, da han heldigvis tog det ganske pænt. "Du har nok ret proffesser." Hendes stemme var en anelse fjern, men det var kun fordi hun tænkte lidt over det. Han havde da nok ret, hvis hun nu bare åbnede øjnene lidt ville hun sikkert kunne se, at eliksir var et helt fint fag.