Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: POINT TIL KOLLEGIUMER? Ons Feb 22, 2012 7:26 am
Professor på Hogwarts! Skal vi sætte Point til kollegiumerne? En vejleder forslog det, og denne vejleder er Daphney Wynix. Hvis ja: Ville der blive statisk hver månede, hvor I giver eller trækker fra for det eleverne gør. Hvor de fire kollegiumer starter med 250point. Hvis nej: Bliver det hvem der synes for og ikke for, flertallet bestemmer.
Lando O'Connor Hufflepuff - Overhoved
Humør : What if I say I will never surrender? Antal indlæg : 28
Emne: Sv: POINT TIL KOLLEGIUMER? Ons Feb 22, 2012 8:10 am
Jeg er for ideen, det ville gøre det hele meget mere spændende!
Rendor Foebus Kent Hufflepuff - Overhoved
Humør : Højt, meget højt! Antal indlæg : 6
Emne: Sv: POINT TIL KOLLEGIUMER? Ons Feb 22, 2012 8:52 am
Den er jeg også med på. Men hver gang der bliver givet porint, så skal der vel opsættes et emne hvori professorer indsætter point til de elever(og selvfølgelig kolegier) de har givet porint til?
Camille Prew
Alder : 28 URL Birthday : 15/05/96 Humør : What is an ocean but a multitude of drops? Antal indlæg : 185
Emne: Sv: POINT TIL KOLLEGIUMER? Tors Feb 23, 2012 1:56 am
Det lyder som en god idé.
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3 Antal indlæg : 99
Emne: Sv: POINT TIL KOLLEGIUMER? Tors Feb 23, 2012 2:19 am
Nu vel, det bliver indført. Men jeg kan dog ikke gøre det idag, da vi har inter net problemer, er på via min mobil. Jeg gør det snart som mulig!